Digital Digital

Digital

Welke agenda app?

Welke agenda app hebben jullie die goed bevalt? Ik heb een iphone en gebruik de standaard agenda, alleen wil makkelijk afspraken delen met een samsung gebruiker en dat werkt nu niet goed. 
Ik wil herhaalde afspraken kunnen maken, werken met kleurtjes en afspraken delen. Wie heeft een goede tip

Ook op een iphone kun je gewoon de google-agenda zetten. Die kan prima wat jij wilt.

Google-agenda.

Wij hebben nu allemaal een iPhone, maar een aantal jaar terug had mijn man een Android en zijn we overgegaan naar de Google-agenda, daar maken we nu dus nog steeds gebruik van.

We hebben meerdere agenda’s gemaakt, zoals school kinderen, gezin, man-ik privé, mijn schoolagenda. Alle agenda’s hebben een eigen kleurtje.

Gewoon die van google

Ik deel een agenda met 1 persoon die ook een iPhone heeft. Dat gaat heel makkelijk. En met 1 persoon die een gmail mailadres heeft (Android) en die agenda kan ik gewoon toevoegen aan de standaard mail app van iPhone. 
Beide agenda's hebben een een eigen kleurtje. 
Oja, en ik deel mijn privé agenda (op iPhone) met Outlook op mijn werk (Windows). 

Klender… heel fijn.

Hier ook een Google agenda. Deze kan je heel goed met meerdere personen gebruiken en geeft verschillende agenda's in 1 keer weer. Ik heb mijn eigen agenda en de familie agenda in 1 overzicht en kan bij het toevoegen van  afspraken kiezen of ze alleen voor mij of voor de familie bedoeld zijn

ik ben ouderwets, alleen een papieren agenda, de firma google hoeft niet precies te weten wat ik doe en waar ik ben. Ben nogal gesteld op mijn privacy.

MildredRatched

MildredRatched

14-02-2022 om 14:58 Topicstarter

veel positieve ervaringen over de google kalender dus, die ga ik even bekijken

MildredRatched

MildredRatched

14-02-2022 om 14:59 Topicstarter

Ysenda schreef op 14-02-2022 om 13:57:

ik ben ouderwets, alleen een papieren agenda, de firma google hoeft niet precies te weten wat ik doe en waar ik ben. Ben nogal gesteld op mijn privacy.

Snap ik, alleen als chaoot is het heel fijn om altijd je agenda bij je te hebben, met een papieren agenda lukt mij dat niet

MildredRatched schreef op 14-02-2022 om 14:59:

[..]

Snap ik, alleen als chaoot is het heel fijn om altijd je agenda bij je te hebben, met een papieren agenda lukt mij dat niet

Ik heb het voordeel van een ijzeren geheugen, vaak beter dan mijn papieren agenda. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

14-02-2022 om 18:31

Ik gebruik al jaren WeekCal naar volle tevredenheid.
Ik heb er zelfs geld voor betaald, geloof ik.
https://www.weekcal.com/

Kan lokaal, of syncen met een Outlook-calendar. Ik denk (maar weet niet zeker) ook met google calendar.

dutch33 schreef op 14-02-2022 om 13:30:

Klender… heel fijn.

Dank voor de tip. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd en mijn eerste indruk is echt top! Als het goed bevalt doe ik een donatie. In vind het wel bijzonder dat ze dit kunnen doen zonder verdienmodel. Voelt bijna too good to be true

MijnNaamIsHaas73 schreef op 14-02-2022 om 22:41:

[..]

Dank voor de tip. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd en mijn eerste indruk is echt top! Als het goed bevalt doe ik een donatie. In vind het wel bijzonder dat ze dit kunnen doen zonder verdienmodel. Voelt bijna too good to be true

Echt al jaren dik tevreden… 

Ans-M. schreef op 14-02-2022 om 13:13:

.
Oja, en ik deel mijn privé agenda (op iPhone) met Outlook op mijn werk (Windows).

Hoe doe jij dit? Ik zit altijd afspraken van de ene naar de andere agenda door te sturen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.