Digital Digital

Digital

Vraag whatsapp

Goedemiddag

ik heb een nieuw nummer toegevoegd op whatsapp. Ik heb een aantal contacten hierover laten informeren. Zij krijgen de melding dat ik een nieuw nummer heb en of ze die willen toevoegen/ een bericht willen sturen. Weten jullie of de contacten die ik geen melding heb gestuurd, ook het bericht krijgen dat er een nieuw nummer is? Dat zou het doel een beetje voorbijschieten namelijk

Ik denk van niet.
Hoe zouden zijn dat moeten weten dan?

aapje33

aapje33

14-09-2021 om 18:11 Topicstarter

NinjeTurtle schreef op 14-09-2021 om 18:09:

Ik denk van niet.
Hoe zouden zijn dat moeten weten dan?

Ja geen idee, ik ging ineens twijfelen over of zij niet ook zo’n automatisch balkje in beeld krijgen. 

Ivm stalking zijn er bepaalde mensen van wie ik echt niet wil dat zij dit te zien krijgen, vandaar misschien de lichte paranoia 

Geen zorgen, dat soort dingen doet whapp alleen op commando. Als je wil dat mensen je nieuwe nummer krijgen moet je ze zelf actief benaderen.

aapje33

aapje33

14-09-2021 om 22:43 Topicstarter

MoederBarberin schreef op 14-09-2021 om 20:11:

Geen zorgen, dat soort dingen doet whapp alleen op commando. Als je wil dat mensen je nieuwe nummer krijgen moet je ze zelf actief benaderen.

Fijn, daar hoopte ik al op! Ik heb idd aan een select groepje mensen het nieuwe nummer laten doorgeven

Alleen de groepsapps krijgen wel automatisch een bericht. Ook als je niemand wil informeren. Dus die personen moeten niet in een groepsapp zitten waar jij ook in zit.

aapje33

aapje33

16-09-2021 om 07:22 Topicstarter

Gember schreef op 16-09-2021 om 01:41:

Alleen de groepsapps krijgen wel automatisch een bericht. Ook als je niemand wil informeren. Dus die personen moeten niet in een groepsapp zitten waar jij ook 



Dat is gelukkig niet het geval, bedankt voor de tip!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.