Digital Digital

Digital

Telefoon hoesje

Ik heb een nieuwe telefoon en zoek een hoesje.
Op verschillende sites gekeken, maar ik zie niet echt leuke.
Ik heb ergens in een topic verschillende sites voorbij zien komen maar dat topic kan ik niet meer vinden (weet ook niet zeker of het hier was).
Waar kopen jullie een leuk telefoon hoesje?

Ik heb deze, gekocht via Bol.com maar hij is er ook bij andere aanbieders. Omdat ik Select heb koop ik dan liefst via Bol.
https://www.bol.com/nl/nl/p/iphone-12-mini-clutch-case-hoesje-mobilize-effen-zwart-kunstleer/9300000010006676/?s2a=#productTitle


1200x898.jpg

Ik koop mijn hoesjes bijna altijd op smartphonehoesjes.nl 

Ik kijk altijd eerst bij Action.

Sophia_!

Sophia_!

09-09-2021 om 10:00

Regendrup. schreef op 09-09-2021 om 09:50:

Ik koop mijn hoesjes bijna altijd op smartphonehoesjes.nl

Hier of bij gsmpunt.nl

Ik haak zelf mijn telefoonhoesjes 😀 maar dan heb je wel heel iets anders dan in de winkel. 

Mama-Inge

Mama-Inge

09-09-2021 om 11:12 Topicstarter

Ik zoek een bookcase 
En een printje vind ik ook wel leuk

Wij bestellen vaak via b2c. Daar kun je je eigen foto op laten drukken. Maar ze hebben zelf ook heel veel printjes/foto’s. Mooie stevige hoesjes.

ik bestel mijn hoesjes altijd op Aliexpress. Goede kwaliteit voor erg weinig geld. Meestal heb ik er een stuk of 5, kan ik veel afwisselen

Ik heb altijd een transparant kleurloos hoesje. Aan de achterkant heb ik een foto, dus dat staat gezellig.

Widajo schreef op 09-09-2021 om 12:12:

ik bestel mijn hoesjes altijd op Aliexpress. Goede kwaliteit voor erg weinig geld. Meestal heb ik er een stuk of 5, kan ik veel afwisselen

Hier hetzelfde idd! Bol.com heeft ook wel leuke.

Op Amazon heb ik de laatste gekocht met een print van mijn favo serie. Een bookcase/wallet

rionyriony schreef op 09-09-2021 om 09:59:

Ik kijk altijd eerst bij Action.

of op de markt. Nu heb ik er een met een toekan of zoiets er op. Meer met het idee, dan valt hij op raak ik hem niet zo gauw kwijt, dan dat ik hem echt mooi vond. En toen zei bijna iedereen die het zag, dat het zo leuk was

Mama-Inge

Mama-Inge

09-09-2021 om 18:38 Topicstarter

ik ga eens her en der kijken.
Ik vind het ook wel fijn dat het wat opvalt, raak je hem niet snel kwijt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.