Digital Digital

Digital

tekstverwerken en opslaan op ipad

Ik voel me steeds meer een digibeet worden, en zie door de bomen het bos niet meer. Dus hopelijk kunnen jullie me helpen met wat goede tips.

Voor een opleiding die ik volg zou het handig zijn als ik aantekeningen kan maken op mijn ipad, ipv old school collegeblok. Welke app is dan handig? En hoe/waar kan ik het dan opslaan zodat ik het ook nog terug kan vinden? Het makkelijkste zou ik het vinden als het niet per se lokaal op de ipad opgeslagen wordt, maar dat ik er ook aankan als ik niet bij de ipad in de buurt ben. 
Dank voor het meedenken!

gewoon in notities

Als je het geen probleem vindt om te betalen voor een app, raad ik GoodNotes 5 aan.

Octaviana

Octaviana

09-11-2021 om 14:17 Topicstarter

SombraOnline schreef op 09-11-2021 om 14:12:

Als je het geen probleem vindt om te betalen voor een app, raad ik GoodNotes 5 aan.

Vind ik geen probleem als het me echt iets oplevert. Wat vind je hier fijn aan?

Pages

Doe ik ook, ik sla op in de cloud en kan er dan op mijn telefoon en MacBook ook weer bij.

Wil je typen of schrijven (met een pen)? Typen: Google Docs, schrijven: Goodnotes.

Van schrijfapps heb ik geen verstand, maar voor typen gebruik ik OneDrive of Google Drive.

Octaviana

Octaviana

09-11-2021 om 20:31 Topicstarter

Rockstar schreef op 09-11-2021 om 17:01:

Wil je typen of schrijven (met een pen)? Typen: Google Docs, schrijven: Goodnotes.

Typen! Heb ook zo'n fancy toetsenbordje aangeschaft.

One Note van Microsoft.
Echt ideaal en op al je apparaten te openen.

April2021 schreef op 09-11-2021 om 20:42:

One Note van Microsoft.
Echt ideaal en op al je apparaten te openen.


Onenote vind ik ook beter dan Apple notities. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.