Digital Digital

Digital

T-mobile internet en tv

wie heeft er ervaring met internet en tv van T-Mobile? Daarnaast zag ik dat je niet perse een tv box nodig hebt, want je kan de app op je tv zetten voor tv zenders. Werkt dit goed? 

Ik hoor graag ervaringen voordat ik overstap  

Mijn dochter werkte tot voor kort op hun callcenter en zij zegt altijd tegen mij: Wat je ook doet,  neem nooit tv en internet van T-Mobile    Die schijnen echt enorm vaak storing te hebben.  

Gifkikker schreef op 08-11-2021 om 11:40:

Mijn dochter werkte tot voor kort op hun callcenter en zij zegt altijd tegen mij: Wat je ook doet, neem nooit tv en internet van T-Mobile Die schijnen echt enorm vaak storing te hebben.

Ik heb t mobile internet en tv. Tv heeft er nog nooit uit gelegen bjj mij maar WiFi regelmatig tot een paar maanden terug. Nu allang geen last meer gehad. 

Wel krijg je onbeperkt internet voor een paar dagen  als je WiFi er in een korte tijd vaker/lang  uit ligt en je een t mobile mobiel abonnement hebt dus dan kon ik iig wel gewoon Netflixen oid zonder mijn eigen abonnement helemaal leeg te vreten 

Ik heb T-mobile tv. Op zich prima, maar ik vind 'terugkijken' wel een kleine irritatie. Hij doet het vaak niet in één keer, dus ergens in de eerste minuten stopt ie met een foutmelding. Waarna ik weer opnieuw moet beginnen. En dat soms een keer of 4/5 totdat hij wel de hele aflevering afspeelt. Daarnaast kunnen mijn ouders bij veel meer zenders terugkijken bij hun provider. 

Pands

Pands

10-11-2021 om 13:51 Topicstarter

terugkijken doe ik best vaak...hmm klinkt niet heel positief allemaal 

Pands schreef op 10-11-2021 om 13:51:

terugkijken doe ik best vaak...hmm klinkt niet heel positief allemaal

Los van het terugkijken, heb ik er prima ervaringen mee hoor. Ik heb nooit last van storingen (even afkloppen). Maar ook ik kijk best vaak terug, en soms denk ik 'laat maar' of heb ik bij voorbaat al geen zin in het gedoe. En ik kan bijvoorbeeld Fox niet terugkijken wat ik wel jammer vind. Al met al voor mij wel een reden dat ik overweeg over te stappen. Maar als ik niet zou terugkijken, zou ik nu op dit moment geen reden hebben om over te stappen.  

Ik heb glazevezel van T Mobile, geen tv of telefoon verder. Aansluiten ging goed en werkt als een speer!

Als televisie belangrijk is zou ik zeker niet voor T-mobile kiezen..

https://www.consumentenbond.nl/internet/beste

 (dit zijn de meest recente beoordelingen)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.