Digital Digital

Digital

Switch games


Skippyball

Skippyball

19-08-2021 om 18:46 Topicstarter

Aviendha schreef op 19-08-2021 om 16:30:

Xenoblade chronicles 2 is ontzettend leuk. En dragon quest

Is xenoblade niet alleen maar gevecht? Het leek me wel interessant!

Ik ken Xenoblade 1 alleen, maar dat is een spel met verhaal, net als de witcher en monster hunter stories. Hyrule warriors heb ik alleen de demo geprobeerd maar dat was alleen maar vechten. Ik vond er niks aan. Het vervolg op botw komt als het goed is volgend jaar daar kijk ik erg naar uit. 

In-de-freggelgrot

In-de-freggelgrot

20-08-2021 om 08:28

Skippyball schreef op 19-08-2021 om 18:45:

Ik zie allemaal titels voorbij komen, helemaal leuk.

En waarom vinden jullie dat spel dan leuk?

Ik heb ondertussen al immortals fenyx risung besteld! Komt morgen binnen, hopelijk in de ochtend zodat ik in het middagdutje van de jongste kan uitproberen

Mario kart heb ik ook, leuk om met de oudste (4,5) te spelen!

Ik vind de spellen die ik genoemd heb vooral leuk omdat ze onderhoudend zijn, zonder vastlopers (momenten in het spel waarop je niet verder komt). Ik speel i.v.m. depressie, dus het moet allemaal niet te ingewikkeld zijn voor mij. 

Hiervoor had ik een Nintendo 3DS. 'k Heb er 40 spelletjes bij; keuze genoeg. Ook veel kookspelletjes, gasten bedienen enzo. Maar die 3DS ligt al een tijdje in de kast. 

Skippyball schreef op 19-08-2021 om 18:46:

[..]

Is xenoblade niet alleen maar gevecht? Het leek me wel interessant!

Nee helemaal niet! Ik snap dat de titel die associatie oproept. Als je zelda BOW leuk vond ga je xenoblade 2 wsl ook leuk vinden. Het js echt een role playing game in een super mooie open wereld en een goed verhaal. Qua verhaal veel beter dan Zelda, het had echt een boek of film kunnen zijn. En ja wel gevechtjes maar zeker niet "alleen maar gevecht"

Ik heb nu sinds gisteren Sky, children of the light. Dit spel kun je gratis downloaden. Heel rustgevend met mooie muziek en omgeving. Ik weet nog niet precies het doel, maar het spel intrigeert me wel.
Misschien ook een tip voor jullie?

Ik speel Skyrim op de switch. Dat is een RPG. Ik vind het heerlijk om als elf door zo'n wereld te wandelen en van alles te ontdekken. Quests op te lossen. Maar ook bloemen plukken om potions van te maken. Dode lichamen doorzoeken en soms een erg waardevol item vinden

LydiaDietz schreef op 28-08-2021 om 10:56:

Ik speel Skyrim op de switch. Dat is een RPG. Ik vind het heerlijk om als elf door zo'n wereld te wandelen en van alles te ontdekken. Quests op te lossen. Maar ook bloemen plukken om potions van te maken. Dode lichamen doorzoeken en soms een erg waardevol item vinden

Klinkt wel tof! Ga straks trailer van kijken.

Ik ben momenteel bezig met Dragon quest XI op de Switch. Dat is ook een RPG. Je trekt er alleen op uit in de wereld met het vorderen van het verhaal wordt je gezelschap al groter.
Xenoblade staat hier nog op het verlanglijstje.

Baldo lijkt mij ook een leuke rpg

Cybermiep schreef op 28-08-2021 om 12:19:

Ik ben momenteel bezig met Dragon quest XI op de Switch. Dat is ook een RPG. Je trekt er alleen op uit in de wereld met het vorderen van het verhaal wordt je gezelschap al groter.
Xenoblade staat hier nog op het verlanglijstje.

Klinkt goed!

Skippyball

Skippyball

28-08-2021 om 14:50 Topicstarter

Klinkt goed!

Ik ga er naar kijken.

De tip van Two point hospital vond ik ook een goeie, ik vind het een erg leuk spel!

Ik speel nu Child of Light! Een klein spelletje, maar zo lief en mooi. En een leuk battle systeem.

Nino Kuni vind ik ook leuk, Dragon Quest XI, Octopath Traveler, Sakuna Rice and Ruin en natuurlijk Animal Crossing en Stardew Valley.

Monster Hunter en Xenoblade staat ook op mijn lijstje! Welke Xenoblade is leuker? Ik heb ze beiden nog niet gespeeld.

ik heb beide xenoblades gespeeld, ze waren allebei super leuk maar 2 vond ik echt het leukste spel OOIT

Ik vind Mario odessey helemaal geweldig, vooral omdat je zo veel in dat spel kan ontdekken, en het is 1 groot avontuur.

tot en met 3 oktober is er een nintendo switch blockbuster sale. Veel bekende games zijn in de aanbieding. Mocht iemand n.a.v. dit topic een game willen kopen. Veel van wat hier genoemd is staat er tussen.

https://www.nintendo.nl/Nintendo-eShop/Nintendo-eShop-actie/Nintendo-eShop-actie-1460557.html?utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_campaign=blockbustersale21%7Cnoe_promo_blockbustersale21

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.