Digital Digital

Digital

Switch games

Hoi,

Ik ben op zoek naar leuke, nieuwe switch games.

Wie heeft er tips?

Ik vond Zelda breath of the wild erg leuk.
Vooral het avontuur dat je doorloopt/puzzels van de tempels. En op het eind ook ganon verslaan, vond ik stiekem ook leuk

Pokemon altijd leuk gevonden, ook door het avontuur.

Ik heb ook Hyrule warriors geprobeerd, doordat ik zelda zo leuk vond, maar dat was echt alleen maar vechten. 
Ik ben ook niet van de schietspellen.

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft, of waarom iemand een bepaald spel leuk vind!


Sophia_!

Sophia_!

19-08-2021 om 13:55

Rayman Legends. Echt superleuk vind ik die. 
Zelda: Skyward Sword is ook leuk. En Link's Awakening, maar die is niet makkelijk. 

Zoek je een soortgelijk spel of gewoon leuke switch spellen in het algemeen?

zelda breath of the wild is ook mijn favoriet samen met pokemon. Maar animal crossing is ook leuk. En stiekem toch ook lego city undercover. Dat is ook leuk om samen te doen.

Skippyball

Skippyball

19-08-2021 om 14:59 Topicstarter

Miss_Moneypenny schreef op 19-08-2021 om 14:21:

Zoek je een soortgelijk spel of gewoon leuke switch spellen in het algemeen?

Beetje van beide. Soortgelijk omdat ik denk dat ik dat leuk vind.

En ik hoor graag spellen die jullie leuk vinden, en waarom

Ik ga eens kijken naar de spellen die jullie ook al genoemd hebben!

Immortals Fenyx rising lijkt op Zelda botw.  Verder vind ik Animal Crossing en monster hunter stories erg leuk. 

Wij houden erg van spelletjes die je samen kunt doen. Overcooked vinden wij leuk! En Mario Party. Die doen we regelmatig met onze kinderen.

Zelf vind ik Animal Crossing leuk. En Two Point Hospital. 

oh ja Two Point Hospital heb ik op de computer. Dat is ook heel leuk!

The witcher 3 is ook een van mijn favorieten, maar heeft wel een duistere sfeer 

Xenoblade chronicles 2 is ontzettend leuk. En dragon quest

In-de-freggelgrot

In-de-freggelgrot

19-08-2021 om 16:36

Ik speel meest Animal Crossing. Ook wel Two Point Hospital, tot het me te druk wordt en teveel tegelijk moet gebeuren.
En Story of Seasons (Olive Town). Hierbij had ik het leuker gevonden en bovenal relaxter, wanneer dagen net als in Animal Crossing zouden lopen. In Story of Seasons is één werkelijke seconde een minuut in het spel. Ik loop me de benen uit mijn gat.

Mario, Yoshi, Kirby, Animal Crossing, Pokemon Snap. Maar ik ben ook meer van de schattige spellen. 

Ik wacht nu op Pokemon Legends Arceus, die ziet er tof uit.

Stardew Valley, Minecraft, Harvest Moon. De rest is al genoemd.

Sophia_!

Sophia_!

19-08-2021 om 17:44

SombraOnline schreef op 19-08-2021 om 17:33:

Stardew Valley, Minecraft, Harvest Moon. De rest is al genoemd.

Ohh, Harvest Moon. Die zat ik laatst nog op de gameboy te spelen   

Harvest moon one world vind ik geen aanrader, ik denk dat story of seasons leuker is. 

Skippyball

Skippyball

19-08-2021 om 18:45 Topicstarter

Ik zie allemaal titels voorbij komen, helemaal leuk.

En waarom vinden jullie dat spel dan leuk?

Ik heb ondertussen al immortals fenyx risung besteld! Komt morgen binnen, hopelijk in de ochtend zodat ik in het middagdutje van de jongste kan uitproberen

Mario kart heb ik ook, leuk om met de oudste (4,5) te spelen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.