Digital Digital

Digital

Spotify shuffle probleem

ik heb een Spotify premium account en heb diverse playlists gemaakt. De favoriete popmuziek playlist had ik op shuffle staan, de klassieke muziek playlist niet. Dat werkte prima, maar sinds een paar weken niet meer. Als ik 1 lijst instel op shuffle (of juist niet) dan verandert dat in alle playlists. Precies wat ik niet wil.

Heeft iemand een idee wat ik daaraan kan doen, zodat die instelling per lijst apart ingesteld kan worden?

Wollstonecraft

Wollstonecraft

30-07-2022 om 08:23 Topicstarter

tvp

Aantal ideeën: 

Gebruik je Spotify op meerdere devices en gebeurt het op allemaal? Zo nee dan kan dit inzicht geven

Je kunt op telefoon  cache weggooien van de app

Je kunt app deinstalleren en opnieuw installeren.

Zoek op internet naar soortgelijke vragen (bij Tweakers bijvoorbeeld)

Gr Angela 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

30-07-2022 om 08:33 Topicstarter

Angela1967 schreef op 30-07-2022 om 08:27:

Aantal ideeën:

Gebruik je Spotify op meerdere devices en gebeurt het op allemaal? Zo nee dan kan dit inzicht geven

Je kunt op telefoon cache weggooien van de app

Je kunt app deinstalleren en opnieuw installeren.

Zoek op internet naar soortgelijke vragen (bij Tweakers bijvoorbeeld)

Gr Angela

Dank je, ik gebruik hem alleen op mijn telefoon en heb de cache al geleegd. 

Zal op internet eens zoeken. En anders inderdaad de app opnieuw installeren.

Heb ik ook weleens gehad ja! Wat mij toen heb geholpen is om even op een laptop in te loggen op Spotify en daar alles goed in te stellen. Toen was het op mijn telefoon ook goed. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

30-07-2022 om 12:33 Topicstarter

Mischa83 schreef op 30-07-2022 om 12:30:

Heb ik ook weleens gehad ja! Wat mij toen heb geholpen is om even op een laptop in te loggen op Spotify en daar alles goed in te stellen. Toen was het op mijn telefoon ook goed.

Dat zal ik proberen, dank je voor de tip.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.