Digital Digital

Digital

Sommige websites laden niet

Hoi,

Ik heb een raar probleem waar ik niks van snap, op mijn laptop (Dus niet op mijn telefoon) Laden bepaalde websites heel slecht, websites die ik vaak bezoek zoals LinkedIn of Facebook laden niet of half. Het gekke is dat andere sites die ik bezoek zoals deze of bijv. de telegraaf heel makkelijk laden, binnen een paar seconde en helemaal. Ik heb al op Google gekeken maar nog geen oplossing gevonden, is dit voor iemand herkenbaar en kan ik er wat aan doen? Want het begint mij ondertussen behoorlijk te irriteren.

Ik heb het op mijn telefoon, achter de computer zit ik niet vaak. Maar inderdaad lijkt dat wel steeds vaker te gebeuren  ( geen oplossing  voor je dus )
Ik denk dan maar: blijkbaar mag ik dit ( nu ) niet lezen ofzo

Enkele keer helpt het om alle cookies te verwijderen en ff een virusscan erdoor te halen. 

Muurbloem1985

Muurbloem1985

07-06-2026 om 12:00 Topicstarter

lientje69 schreef op 07-06-2026 om 11:58:

Ik heb het op mijn telefoon, achter de computer zit ik niet vaak. Maar inderdaad lijkt dat wel steeds vaker te gebeuren ( geen oplossing voor je dus )
Ik denk dan maar: blijkbaar mag ik dit ( nu ) niet lezen ofzo

Enkele keer helpt het om alle cookies te verwijderen en ff een virusscan erdoor te halen.

Maar dat hoort toch niet? Is je telefoon vol met bestanden?

Ook ooit gehad, proberen te openen met een andere browser? Als dat wel lukt, ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van je browser.
Wat bij mij hielp was het wissen van de cache en cookies van de browser.

Muurbloem1985

Muurbloem1985

07-06-2026 om 15:25 Topicstarter

Yumi schreef op 07-06-2026 om 15:01:

Ook ooit gehad, proberen te openen met een andere browser? Als dat wel lukt, ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van je browser.
Wat bij mij hielp was het wissen van de cache en cookies van de browser.

Heb net Browsing data gewist, LinkedIn lijkt het nu iets beter te doen, facebook nog steeds een ramp.

Hoe oud is de laptop?

Werkt het in een andere browser beter?

Muurbloem1985 schreef op 07-06-2026 om 12:00:

[..]

Maar dat hoort toch niet? Is je telefoon vol met bestanden?

Niet dat ik weet

Muurbloem1985

Muurbloem1985

07-06-2026 om 16:29 Topicstarter

Rockstar schreef op 07-06-2026 om 16:07:

Hoe oud is de laptop?

Werkt het in een andere browser beter?

Niet oud 2 jaar ofzo, andere browsers ook al geprobeerd maar Facebook laadt nog steeds niet op de laptop, andere websites dus wel en dat is al weken zo, ik geef het op.

Muurbloem1985

Muurbloem1985

07-06-2026 om 16:55 Topicstarter

Pfff nu is het gelukt, je moet blijkbaar op "public network" instellen, wist ik veel.

Muurbloem1985 schreef op 07-06-2026 om 16:55:

Pfff nu is het gelukt, je moet blijkbaar op "public network" instellen, wist ik veel.

Fijn, wat een gedoe is het toch... dit soort dingen weet ik ook niet.

Zelf vandaag ook lang bezig geweest om het e.a te herstellen, de netwerkadapter van de laptop werkte niet. Van alles geprobeerd opnieuw geïnstalleerd, maar kwam nog steeds niet op het  internet. Wou op mijn mobiel googlen naar andere oplossingen blijkt er ook nog een storing te zijn. Voor mijn mobiel heb ik een andere provider, waardoor ik zag dat de WiFi in huis plat lag. Inmiddels werkt mijn laptop weer, en krijg waarschijnlijk morgen een leen TV want die heeft gisteren de geest gegeven, en dat heeft me ook uren gekost. Pas 2 jaar oud, dus daar baal ik van. Als er vanavond nog iets stuk gaat ga ik weg en kom niet meer terug 😅

Muurbloem1985 schreef op 07-06-2026 om 16:55:

Waar heb je dit ingesteld dan? Nog nooit hoeven doen.
Was dit in je browser of in je WIFI-instellingen?

Muurbloem1985

Muurbloem1985

07-06-2026 om 20:30 Topicstarter

Courage schreef op 07-06-2026 om 20:10:

[..]

Waar heb je dit ingesteld dan? Nog nooit hoeven doen.
Was dit in je browser of in je WIFI-instellingen?

Wifi-instelling, bij kopje network&internet, ik had het blijkbaar zo ingesteld maar helemaal vergeten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.