Digital Digital

Digital

Software updates

Poezenmeisje schreef op 03-06-2026 om 09:16:

[..]

Dat is ook onze bedoeling, maar we kregen de melding tegelijk, we zagen het gisteravond.

😄

Wij krijgen hem uiteraard ook allemaal tegelijk. Maar bij iPhone kan je gewoon niet updaten voor onbepaalde tijd. Man laat altijd alles automatisch updaten in de nacht, ik doe het handmatig als ik er zin in heb. En dan wacht ik dus eerst of man gaat klagen over iets en er een nieuwe update komt daarbij dat weer gefixt is 😁

Die van mij (samsung) zeurt er al weer weken om. Het komt me nooit uit omdat ik het zie als ik mijn telefoon nodig heb. Elke keer denk ik: oh ja dat moet ik even regelen. Maar ja dan heb ik het alweer weg geswiped, en vergeet ik het weer. Dat heb ik met elke update en ik kan je vertellen dat je het echt weken tot maanden lang gewoon kan negeren.

Poezenmeisje

Poezenmeisje

03-06-2026 om 10:49 Topicstarter

RaSa schreef op 03-06-2026 om 10:28:

Die van mij (samsung) zeurt er al weer weken om. Het komt me nooit uit omdat ik het zie als ik mijn telefoon nodig heb. Elke keer denk ik: oh ja dat moet ik even regelen. Maar ja dan heb ik het alweer weg geswiped, en vergeet ik het weer. Dat heb ik met elke update en ik kan je vertellen dat je het echt weken tot maanden lang gewoon kan negeren.

Dank u! 🌷

het zijn meestal beveilings updates en die doe ik graag zo snel mogelijk.
De gemiddelde update kost 5 minuten.

Je simcode staat automatisch op 0000. Alleen als je hem hebt veranderd dan moet je even goed nadenken. Je pukcode (die op het doosje staat van je simkaart) heb je alleen nodig als je je simcode 3x verkeerd hebt ingetoetst. 
Maar je kunt prima wachten hoor, geen enkel probleem

start je je telefoon dan nooit opnieuw op?

Ademes schreef op 03-06-2026 om 11:51:

Je simcode staat automatisch op 0000. Alleen als je hem hebt veranderd dan moet je even goed nadenken. Je pukcode (die op het doosje staat van je simkaart) heb je alleen nodig als je je simcode 3x verkeerd hebt ingetoetst.

Dat is niet waar, wellicht ooit heel lang geleden. Maar tegenwoordig niet. Ik verander de code van een nieuwe simkaart altijd wel in de code van de vorige, dan hoef ik tenminste niet iets nieuws te onthouden.

Ademes schreef op 03-06-2026 om 11:51:

dit is niet waar.

@TO: je samsung wil zeker elke maand wel updaten dus best gek dat het nu pas opvalt. nu gewoon lekker negeren en dan komt het vast goed., ik moet mijn man meestal aanduwen om nu toch een te updaten! maar daarna wel even je pincode bij je hebben. wat ik vaak doe is het als telefoonnummer in mijn telefoon zetten. stel dat je dorp/stad een standaard begin heeft dan maak je de laatste 4 cijfers je pincode en slaat die op met een naam waarvan jij weet dat het je pin is. 

die zoek je dan even op voordat je gaat updaten. 

bijvoorbeeld: 088-3651234 P.i.n. de Vries

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.