Digital Digital

Digital

Problemen op Viva forum?


lientje69 schreef op 14-11-2022 om 19:54:

Dan komt alles lekker van Viva hierheen
En is het hier ook zo leuk. Technisch is het hier 1000 keer beter. Alleen al dat je elke pagina opnieuw moet klikken daar als je de rest van de pagina wilt lezen, alles moet bookmarken om bij je laatst gelezen post te komen, continu opnieuw moet inloggen, niet naar een zelf opgegeven pagina kunt navigeren. Ik vind het een ergernis. Dan is het hier stukken beter voor elkaar. Alleen nog even wat drukker worden inderdaad

Ik weet niet hoor, maar hier is ook wel wat. Het is niet alleen maar halleluja.

En je kunt je afvragen waarom het hier niet drukker is. Zal me wel een perma opleveren, maar ik denk dat modereren er ook mee te maken heeft. 

MidasWolf schreef op 14-11-2022 om 19:56:

[..]

Een uur

Ah, dankje! Wist niet meer zeker of het was aangepast. 

Madelyn schreef op 14-11-2022 om 19:56:

[..]

Ik weet niet hoor, maar hier is ook wel wat. Het is niet alleen maar halleluja.

En je kunt je afvragen waarom het hier niet drukker is. Zal me wel een perma opleveren, maar ik denk dat modereren er ook mee te maken heeft.

Ik heb tot nu toe  geen problemen  gehad met de mods. Sterker nog , toen ik in het ergernistopic schreef dat ik " iemand " ( geen naam genoemd ) ging blokkeren omdat ik deze persoon erg negatief  vond forummen, kreeg ik gelijk pb met de vraag of ik deze persoon wilde   rapporteren als ik dat nodig vond.

Ik vond blokkeren voor mezelf  genoeg en dat was verder ook prima. Maar zo'n vlotte reactie kreeg je bij Viva niet hoor. Sterker nog, daar kreeg je vaak geen reactie. En heb ik zelfs een ban gehad voor iets volkomen  kleins en belachelijk. En nee, ik was bij lange na niet de enige die dat toen stom vond....

ik verveel me zonder Viva 

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 20:06:

ik verveel me zonder Viva

Dan open je hier een succestopic 

Poezel_en_Wip schreef op 14-11-2022 om 20:07:

[..]

Dan open je hier een succestopic

lientje69 schreef op 14-11-2022 om 19:54:

Dan komt alles lekker van Viva hierheen
En is het hier ook zo leuk. Technisch is het hier 1000 keer beter. Alleen al dat je elke pagina opnieuw moet klikken daar als je de rest van de pagina wilt lezen, alles moet bookmarken om bij je laatst gelezen post te komen, continu opnieuw moet inloggen, niet naar een zelf opgegeven pagina kunt navigeren. Ik vind het een ergernis. Dan is het hier stukken beter voor elkaar. Alleen nog even wat drukker worden inderdaad

Ik denk dat ze al die Via techniek nu ook daar aan het installeren zijn, daarom duurt het onderhoud een beetje lang.

Moxxie schreef op 14-11-2022 om 20:17:

[..]

Ik denk dat ze al die Via techniek nu ook daar aan het installeren zijn, daarom duurt het onderhoud een beetje lang.

De mods hadden op Viva afgelopen weekend al aangegeven dat het onderhoud waarschijnlijk lang zou duren en daardoor op maandag niet bereikbaar zou zijn. Geloof nooit dat de site definitief uit de lucht is. Zou ik wel jammer vinden, daar zijn toch meer topics en is er meer actie. 

nou, van mij hoeft de hele viva-kliek hier niet naar toe.  

Moxxie schreef op 14-11-2022 om 20:17:

[..]

Ik denk dat ze al die Via techniek nu ook daar aan het installeren zijn, daarom duurt het onderhoud een beetje lang.

Het stomme vind ik, die dingen als naar een bepaalde pagina navigeren hadden ze daar ooit op Viva.  En opeens was het er niet meer. Dan denk ik echt, waarom nou? 

Ik kom van Viva, maar even een vraagje, wat betekenen die hartjes bij je bericht?

Elmo1972 schreef op 14-11-2022 om 20:21:

Ik kom van Viva, maar even een vraagje, wat betekenen die hartjes bij je bericht?

Dat zijn likes

Elmo1972 schreef op 14-11-2022 om 20:21:

Ik kom van Viva, maar even een vraagje, wat betekenen die hartjes bij je bericht?

Dat is liken 

Elmo1972 schreef op 14-11-2022 om 20:21:

Ik kom van Viva, maar even een vraagje, wat betekenen die hartjes bij je bericht?

Hoe populair je bent. Je kunt berichten liken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.