Digital Digital

Digital

Problemen op Viva forum?

Had verwacht dat er wel al een topic over zou zijn, aangezien hier veel Viva forummers zitten.
Maar ik kan niet meer op het Viva forum.
Ik kom op een pagina die vraagt om mijn wachtwoord aan te passen.
Daar staat mijn email adres, maar niet mijn gebruikersnaam. Ik moet mijn oude paswoord invullen en dan een nieuw paswoord aanmaken.
Er gebeurd echter niets en ik kom steeds weer op dezelfde pagina........
Heel vreemd.
Ben ik gehacked?
Heeft iemand dit ook?


Ik heb het niet. Maar je.kan Viva ook mailen. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-04-2022 om 16:43

Ik kom ook op die pagina Wachtwoord veranderen. Vind het een beetje raar omdat je ook je oude moet invullen. Ga nu eerst even kijken of ze er op Viva zelf iets over zeggen.

Edit: oh dat kan dus niet meer. Wat raar, zat er net nog te lezen en niet ingelogd. Toen las ik dit bericht en probeerde ik in te loggen wat dus niet ging. Nu kom ik er zelfs  niet meer op zonder ingelogd te zijn. 

Veel mensen hebben daar last van lees ik  op het Centraal Moderator topic .

https://forum.viva.nl/overig/centraal-moderatortopic/list_messages/477164

Update van de beveiliging. Om de 100 dagen moet je je wachtwoord wijzigen en dat is gisteren live gegaan. Het is dus wel echt, maar het is niet voor iedereen even makkelijk om je wachtwoord te wijzigen. Bij mij duurde het ook even, maar vooral omdat ik even op zoek moest naar de juiste combinatie van gegevens.

minimaal 8 tekens, waaronder een letter, cijfer en teken.

Misschien helpt dat?

Is dit niet iets om aan de technische afdeling van Viva te vragen? Voelt voor mij een beetje als bij de Albert Heijn gaan vragen waarom de Jumbo nog niet open is

Travelglobe

Travelglobe

02-04-2022 om 16:46 Topicstarter

ik heb mijn wachtwoord nog,maar ik kom steeds weer opdezelfde pagina.
Zo vervelend.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-04-2022 om 16:48

MoederBarberin schreef op 02-04-2022 om 16:44:

Is dit niet iets om aan de technische afdeling van Viva te vragen? Voelt voor mij een beetje als bij de Albert Heijn gaan vragen waarom de Jumbo nog niet open is

Wat is dat toch die allergie voor Viva? Genoeg mensen die zowel daar als hier zitten volgens mij. Je krijgt hier ook sneller antwoord dan als je eerst Viva moet mailen. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-04-2022 om 16:50

wild-flower schreef op 02-04-2022 om 16:43:

Veel mensen hebben daar last van lees ik op het Centraal Moderator topic .

https://forum.viva.nl/overig/centraal-moderatortopic/list_messages/477164

Die link werkt nu dus ook niet meer voor mij.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

02-04-2022 om 16:52

ik moest oud en nieuw wachtwoord invullen 
Ik kan weer op het forum van Viva 

Nera schreef op 02-04-2022 om 16:48:

[..]

Wat is dat toch die allergie voor Viva? Genoeg mensen die zowel daar als hier zitten volgens mij. Je krijgt hier ook sneller antwoord dan als je eerst Viva moet mailen.

Ik snap het wel. Dit is een heel ander forum. Er is hier zoveel gezeur en gedram over Viva en topics op Viva geweest dat dit ergenis opwekt. 

Nera schreef op 02-04-2022 om 16:50:

[..]

Die link werkt nu dus ook niet meer voor mij.

In deze link geeft de moderator aan dat als je nog problemen hebt even moet mailen met [email protected]

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-04-2022 om 16:58

PinkFlower schreef op 02-04-2022 om 16:52:

[..]

Ik snap het wel. Dit is een heel ander forum. Er is hier zoveel gezeur en gedram over Viva en topics op Viva geweest dat dit ergenis opwekt.


Dat gezeur en gedram heb ik altijd gewoon genegeerd. Dit gaat over iets technisch waar je het antwoord niet even snel op krijgt als je het hele forum niet meer opkomt. Staat ook nog netjes onder Digital. 

Ik wist er zelf ook niets van totdat ik het hier las. Fijn om te weten dat het geen hack is, ik heb het inmiddels opgelost. 

Travelglobe

Travelglobe

02-04-2022 om 17:01 Topicstarter

Nera schreef op 02-04-2022 om 16:48:

[..]

Wat is dat toch die allergie voor Viva? Genoeg mensen die zowel daar als hier zitten volgens mij. Je krijgt hier ook sneller antwoord dan als je eerst Viva moet mailen.

Ik kom niet op de site zelf. Ik blijf op de inlog pagina hangen.

Dus vandaar dat ik hier even vraag.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-04-2022 om 17:02

To, Als je een nieuw ww hebt ingevuld en bevestigd, zie je dan wel het hokje mijn account rechtsboven? Daar klikte ik net op en toen kon ik weer door naar het forum zelf.

Travelglobe

Travelglobe

02-04-2022 om 17:04 Topicstarter

okeeeeee, ik heb uitgelogd. Toen opnieuw geprobeerd en nieuw wachtwoord aangemaakt. En gelukt!
Dank aan degene die hebben geholpen.
Nu snel terug naar de Viva site 😄

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.