Digital Digital

Digital

Mini printer geschikt voor verzendlabels?

Ik wil af en toe een pakketje kunnen versturen, maar zoals jullie weten ben ik niet in staat om naar een pakketpunt te gaan. Nu kun je sinds een tijdje ook pakketjes versturen via picnic, dit is dus ideaal voor mij. Behalve dat ik geen printer heb en eigenlijk ook geen ruimte heb voor een printer. Daarbij zouden inkt de helft van de tijd waarschijnlijk uitgedroogd zijn, omdat ik hem maar weinig nodig zal hebben.

Nu weet ik dat er mini printers bestaan die mensen gebruiken voor hun knutselhobby's. En ik vroeg me af of die misschien ook geschikt zijn om verzendlabels te printen en of iemand hier dat weet.

Ik heb er op geprobeerd te googlen maar dan kwam ik enkel uit op van die kantoor verzendlabel printers die niet geschikt zijn voor particulieren

is er geen dymo labelprinter die dat kan?

Je hoeft geen verzendlabel te printen, je kan ook een QR code laten scannen door picnic als ik het goed onthouden heb als je via DHL verzend. Dan plakken zij er vervolgens een verzendlabel op.

Je kan voor een paar tientjes een thermische printer kopen. Dat is een rechthoekige staaf van 4x 25 cm. Sommige soorten kopieën zijn wel bevattelijk voor water dus een doorzichtige plakband daarover. Je kan er alleen zwartwit mee printen. Ik heb ooit rondgevraagd maar hij was geschikt voor de labels van Bol. Ik zou zelf ook nog eens vragen. 

Ik zag ze toen voor 30 euro of zo maar misschien zijn ze duurder geworden. 

Lollypopje

Lollypopje

07-02-2026 om 13:06 Topicstarter

Ellori schreef op 07-02-2026 om 12:19:

Je hoeft geen verzendlabel te printen, je kan ook een QR code laten scannen door picnic als ik het goed onthouden heb als je via DHL verzend. Dan plakken zij er vervolgens een verzendlabel op.

Oh echt waar. Daar heb ik dan langs gekeken. Dankjewel dat is heel goed om te weten dat is eenDaar heb ik dan langs gekeken. Dankjewel dat is heel goed om te weten. Dat zou mijn hele probleem oplossen 😁

Mocht je toch een miniprinter zoeken, ik zag er vandaag 1 voor 18 euro bij de Action.

Je kunt inderdaad de bezorger gewoon de QR-code laten scannen! Echt ideaal!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.