Digital Digital

Digital

Marktplaats vraagje

Vraagje;

Nog meer mensen die problemen hebben met het plaatsen van advertenties op marktplaats?
Ik kan sinds een dag of 4-5 geen advertenties meer plaatsen.
Op marktplaats kom ik niet verder, meer mensen met dit probleem?
Of iemand de gouden tip?

Groentetuin

Groentetuin

29-06-2026 om 11:46 Topicstarter

to trapt af: de advertentie aanmaken lukt wel, maar t gaat fout als ik op de bolletjes moet drukken voor gratis of betaalde advertenties, dat lukt niet.

Ik wilde t bij marktplaats navragen maar dan kom ik in zo n systeem met allerlei voorgeprogrammeerde antwoorden waar ik t antwoord op mijn vraag niet vind.

Ik verkoop regelmatig wat op Marktplaats ,dus  geen beginneling

Ik ben dus benieuwd of t een foutje in t systeem is, of meer mensen er last van hebben.

Weet je zeker dat je niet een verplichte optie bent vergeten aan te klikken? Dat overkomt mij wel eens, vandaar dat ik het noem. Vorige week ging het bij mij gewoon goed (nadat ik dus bij alle opties had gekozen…)

Groentetuin

Groentetuin

29-06-2026 om 11:54 Topicstarter

madee schreef op 29-06-2026 om 11:49:

Weet je zeker dat je niet een verplichte optie bent vergeten aan te klikken? Dat overkomt mij wel eens, vandaar dat ik het noem. Vorige week ging het bij mij gewoon goed (nadat ik dus bij alle opties had gekozen…)

Nee , alles aangeklikt, zoals ik zei ervaren gebruiker. Ik heb nu een stel advertenties in concept staan maar kan ze niet plaatsen 

Groentetuin

Groentetuin

29-06-2026 om 12:09 Topicstarter

iemand dit weekend nog advertenties geplaatst?
Geen problemen?
Vorige week kon ik t ook nog probleemloos 
Nu dus niet meer 

Ik ga straks een paar plaatsen, ik laat het je weten

Probleemloos geplaatst 

In sommige categorieën kun je niet gratis plaatsen. Daar liepen wij pas tegenaan. Om welke categorie gaat het? 

Groentetuin

Groentetuin

29-06-2026 om 13:41 Topicstarter

Kampeerder schreef op 29-06-2026 om 13:38:

In sommige categorieën kun je niet gratis plaatsen. Daar liepen wij pas tegenaan. Om welke categorie gaat het?

Nee dat weet ik maar dan krijg je een berichtje

Misschien helpt het om je cookies, geschiedenis en dergelijke van je apparaat te verwijderen. Dat helpt bij diverse soorten problemen met internet en browsers.

Groentetuin

Groentetuin

29-06-2026 om 14:36 Topicstarter

madee schreef op 29-06-2026 om 13:53:

Misschien helpt het om je cookies, geschiedenis en dergelijke van je apparaat te verwijderen. Dat helpt bij diverse soorten problemen met internet en browsers.

Dank!

Ik heb ondertussen contact met marktplaats gehad en die zeiden bijna hetzelfde

Het probleem ligt dus bij mijzelf en niet bij marktplaats.

Er wordt nu aangewerkt, bedankt voor t meedenken.

Er hoeft verder niets gereageerd  te worden, t is een intern probleempje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.