Digital Digital

Digital

Kindvriendelijke vloggers

Mijn kinderen zitten regelmatig op Youtube, Instagram en Tiktok waar ze ook bekende mensen volgen, die vloggers zouden heten. 
Ik heb gekeken wat die vloggers delen en vaak zijn het reclames voor afvalsupplementen, wordt er gepraat over one night stands, veel blootfoto’s of worden er reacties op geplaatst met woorden als kanker en hoer. 
Persoonlijk vind ik dit niet gepast. Maar de kinderen praten op school allemaal over die vloggers.
Weet iemand wat wel leuke, kindvriendelijke vloggers zijn? 

Vloggers gebruiken altijd sluik reklame, anders hebben zij geen verdiensten. In welke leeftijd zitten je kinderen? Mijn nichtje van 5 vindt vooral knutselvideo's leuk. 

Ik heb dit ook weleens gehoord. Sommige van die mensen schermen daarom hun sociale media af en verwijderen mensen die elkaar onder posts gaan uitschelden. Qua inhoud weet ik alleen dat DieTim ongepast is.

Trouwens, youtubevideo’s gericht op kinderen, daar kunnen toch geen reacties worden geplaatst? 

Hoe oud zijn jouw kinderen? Gaan die echt braaf de vloggers volgen die jij ze aanwijst als "iedereen" op school naar andere vloggers kijkt en daar over praat?

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

15-08-2021 om 16:58

Ik volg zelf DaphneDraaftDoor. Zij is een vlogger met weekvlogs over haar verzorgpaard, haar konijn, haar Schleich paarden collectie en het spel Star Stable Online. Ik vind haar heel kindvriendelijk en heb haar nog nooit horen schelden. 


https://www.youtube.com/channel/UCvLRppJm3_nZ7OispJpdTuw

Onnedi is leuk! Vlogt over games, nieuw speelgoed, et cetera.

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

15-08-2021 om 22:15

Oldschool Dylan Haegens? Is een aardige jongen. 

Bij Bonnie - op woensdag en vrijdag een vlog over haar dagelijkse leven en op zondag een extra video wat eigenlijk van alles kan zijn.  Vloekt niet tot nauwelijks 

Liefs, Lotte - een beetje hetzelfde als Bonnie, de vlogs van Lotte komen dinsdag en donderdag online

beautynezz

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.