Digital Digital

Digital

iPad 3

Hallo,

Ik heb hier een oude ipad 3 liggen maar een simpel spelletje spelen online lukt al niet meer omdat de browser verouderd is. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Kan ik een andere browser erop zetten of zo? Ik vind het verder een prima ding, dus hopelijk is hier een oplossing voor.

Misschien kan je hem jailbreaken.

Snowbunny Private webbrowsing ondersteunt nog iOs9
Private Browser Deluxe volgens mij ook nog 
Je zou deze 2 kunnen proberen, hopelijk is 't de oplossing!  

Rockstar schreef op 20-08-2021 om 23:07:

Misschien kan je hem jailbreaken.

Kun je er dan alles weer mee?

Wattenbolleke schreef op 21-08-2021 om 08:18:

[..]

Kun je er dan alles weer mee?

Dan kan je er alles mee doen wat je wil. Je breekt dan uit Apple’s gevangenisje. Je garantie vervalt, maar die garantie is toch al pleite bij een iPad 3. Maar als je echt alleen een browser wil zou ik eerst de suggestie van Beertjelief proberen.

Rockstar schreef op 21-08-2021 om 12:09:

[..]

Dan kan je er alles mee doen wat je wil. Je breekt dan uit Apple’s gevangenisje. Je garantie vervalt, maar die garantie is toch al pleite bij een iPad 3. Maar als je echt alleen een browser wil zou ik eerst de suggestie van Beertjelief proberen.

Ik heb een perfecte iPad die niet meer ondersteund word door YouTube, Netflix, Videoland en spelletjes bijvoorbeeld. 
lukt dat weer met een jailbrake?

Wattenbolleke schreef op 21-08-2021 om 12:12:

[..]

Ik heb een perfecte iPad die niet meer ondersteund word door YouTube, Netflix, Videoland en spelletjes bijvoorbeeld.
lukt dat weer met een jailbrake?

Als je jailbreaked kun je apps naar de vorige versies terugzetten, dus naar versies die nog wel ondersteunt worden door je iPad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.