Digital Digital

Digital

Hoeveel appjes verwacht jij zo ineens binnen te krijgen?

Straks doet whatsapp het weer.
Hoeveel appjes krijg je dan in 1x binnen gok je? 😁

Ik denk 13 van 5 verschillende personen. 


Sowieso van mijn tante uit Noorwegen, ik zag namelijk dat ze aan het appen was. En van mijn dochter ook wel. Hoewel zij me inmiddels gebeld én ge-sms't heeft (dat bestaat nog!), dus misschien toch niet meer ook nog geappt.
Misschien nog iets van mensen van mijn hobby. 

Maar daar houdt het wel op. Ik ben zelf nu ook niet meer aan het appen, want je kunt toch geen gesprek beginnen. Ik ga niet van alles appen nu...

Conclusie: tussen 2 en 10 appjes van minimaal 1 en maximaal 4 personen.

Ik heb ook nog Signal, maar daar doe ik in de praktijk niets mee en het is blijkbaar allemaal niet zó belangrijk dat mensen gaan Signallen

Infobericht: verwijderd op verzoek plaatser van bericht

NinjeTurtle

NinjeTurtle

04-10-2021 om 22:20 Topicstarter

Tijgeroog schreef op 04-10-2021 om 22:15:

Geen, want waarom zou je nu appen?

Ik heb iemand geappt met de vraag of die persoon ook een whatsapp storing heeft 

Ff afwachten of er gehapt wordt

Ik verwacht niet veel appjes tussen de 5-10 denk ik. Zit meer op viafora dan op whats app.

Wel grappig dat het net lijkt of mijn tante nog steeds online is (whatsapp web). En ik zie exact wanneer de storing begon want ik stuurde mijn zusje twee appjes. Allebei om 17.39 uur, maar de eerste kwam aan en de twee is nog steeds niet afgeleverd!

Een stuk of 10, 20. Wilde gok Ik ben vrij actief in een aantal groepen én was net met m’n moeder aan het appen. Met die laatste ben ik inmiddels overgestapt op sms (iMessage). 

Niet zo veel. In elk geval 1 omdat man en ik elkaar een app stuurde omdat we gingen testen of wij ook geen whats app hebben (soms heeft niet iedereen er last van) 
Maar denk dat iedereen het vrij snel door had en geen Apps meer stuurt. 

Mijn moeder wilde net de wereld laten weten dat ze oma ging worden.... en toen stopte WA ermee. 

Zelf verwacht ik niet zoveel appjes, men had toch vrij snel door dat er storing was. 

TanSwallow86

TanSwallow86

04-10-2021 om 22:36

Ik verwacht geen app

NinjeTurtle

NinjeTurtle

04-10-2021 om 22:37 Topicstarter

Allemaal de schuld van Mercurius retrograad trouwens.

ik heb twee telefoontjes gehad van mensen die zagen dat hun app niet verzonden werd, dus die in elk geval. Verder niet zoveel denk ik, iedereen zal inmiddels wel weten dat de boel er uit ligt.

0.

Ik heb geen smartphone.

NinjeTurtle

NinjeTurtle

04-10-2021 om 22:57 Topicstarter

DifferentSwan96

DifferentSwan96

04-10-2021 om 22:59

Trail schreef op 04-10-2021 om 22:19:

Infobericht: quote verwijderd op verzoek plaatser bericht.

Das best ernstig. 

Trail schreef op 04-10-2021 om 22:19:

Infobericht: quote verwijderd op verzoek plaatser bericht

bericht verwijderd op verzoek plaatser 


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.