Digital Digital

Digital

Hoeveel appjes verwacht jij zo ineens binnen te krijgen?

Straks doet whatsapp het weer.
Hoeveel appjes krijg je dan in 1x binnen gok je? 😁

Ik denk 13 van 5 verschillende personen. 


ik heb geen  idee. Ergens tussen de 0 en 30

heel veel want we stonden met wat mensen net een appgroep aan te maken om fotos te delen

Peter Pannenkoek (cabaretier) heeft al aangegeven morgen vrij te nemen.

NinjeTurtle

NinjeTurtle

04-10-2021 om 22:08 Topicstarter

Tssss, beetje nauwkeuriger graag lolly

hooguit 2. Verwacht ik, want die personen had ik net geappt tijdens de storing dus ik gok dat die mij gaan antwoorden. Kan makkelijk hele dagen of weekenden doorkomen zonder enig bericht te ontvangen, dus wordt niet zenuwachtig van zo’n storing 

Hooguit een stuk of 3, als het morgen tenminste weer opgelost is.

Ik wordt ook totaal niet zenuwachtig van zo'n storing.
Ik verwacht dan ook niet zoveel appjes, misschien 3 of 4, maar vooral ook omdat ik voor de storing app contact had met wat mensen.
Maar niks dringends en ik heb m'n telefoon wel vaker aan de kant liggen, dan zie ik het ook pas later.

NinjeTurtle schreef op 04-10-2021 om 22:08:

Tssss, beetje nauwkeuriger graag lolly

Nou vooruit. 12, van twee appgroepen en 1 inidividueel.

zenuwachtig word ik er ook niet van, maar ik vind het wel irritant dat ik nu al 5x op facebook heb geklikt en elke keer opnieuw tot de conclusie kom dat ik die lijst berichten al heb doorgescrold 😂

Geen, want waarom zou je nu appen?

Lollypopje schreef op 04-10-2021 om 22:15:

zenuwachtig word ik er ook niet van, maar ik vind het wel irritant dat ik nu al 5x op facebook heb geklikt en elke keer opnieuw tot de conclusie kom dat ik die lijst berichten al heb doorgescrold 😂

Tekenen van verslaving

Ik had dit vroeger als kind toen de tv stuk was. Ik probeerde hem steeds aan te zetten. 

Tijgeroog schreef op 04-10-2021 om 22:15:

Geen, want waarom zou je nu appen?

Ik kwam er pas rond half9 achter dat alles er uit ligt en ik zal vast niet de enige zijn

alhambra schreef op 04-10-2021 om 22:16:

[..]

Tekenen van verslaving

Ik had dit vroeger als kind toen de tv stuk was. Ik probeerde hem steeds aan te zetten.

Jep, zwaar. Ik heb geen leven momenteel. Wordt tijd dat ik weer beter ben

Ik kwam er ook pas rond 20.30 uur achter. Verwacht niet heel veel appjes en eigenlijk vind ik het wel lekker rustig. 

NinjeTurtle

NinjeTurtle

04-10-2021 om 22:18 Topicstarter

Krullen-bol schreef op 04-10-2021 om 22:13:

Ik wordt ook totaal niet zenuwachtig van zo'n storing.
Ik verwacht dan ook niet zoveel appjes, misschien 3 of 4, maar vooral ook omdat ik voor de storing app contact had met wat mensen.
Maar niks dringends en ik heb m'n telefoon wel vaker aan de kant liggen, dan zie ik het ook pas later.

Dit dus. Als ze mij nodig hebben bellen ze maar.

Ik heb de notification sowieso ook uit staan. Ik vind dat irritant wanneer steeds dat icoontje bovenaan mijn telefoon verschijnt bij een nieuw bericht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.