Digital Digital

Digital

Het Grote Elder Scrolls Online Topic

Inmiddels speel ik al vele jaren Elder Scrolls Online. 
Zijn er hier meer spelers?

Misschien is het leuk om tips uit te delen, ideeën, builds en wie weet online samen te spelen .

Ik speel zelf op de Xbox EU server. 
Als een Khajit Nightblade. Want, euh, kat 

Niet online, want ik vrees dat dan het hek van de dam is. Ik speelde in het tijdperk before children graag Oblivion. Ik heb sinds kort Skyrim weer opgepakt. Daar huppel ik ald Breton rond. Ik vecht graag met zwaard en gebruik magie. 

Ik ga wel lezen wat jullie allemaal meemaken. Leuk topic!

Sophia_!

Sophia_!

22-09-2021 om 20:10

Leuk! Ik heb ook nooit online gespeeld, maar wel veel Skyrim. Moet ik weer eens gaan doen. 

O wat leuk! Ik houd van gamen 😁 

Skyrim heb ik op de ps ook enorm veel gespeeld. Het liefst als een thief/assassin/archer. Niet online alleen...Omdat ik zo beperkt de tijd heb, doe ik lang over een spel. Dus op een gegeven moment ga ik weer verder naar een andere. Teveel wat ik leuk vind en veel te weinig tijd. Momenteel speel ik Animal Crossing/Child of Light/Ghost of Tsushima. Maar goed...dat gaat niet over Skyrim 😁 Het enige wat ik echt vervelend vind aan Skyrim zijn alle laadschermen. Verder...beste spel voor mij tot nu toe! Zelfs Zelda wint het niet 🙂 Ik wacht met smart op een nieuwe Elder Scrolls.

Ik speel op de Nintendo en ps (de 5 sinds een paar weken 🎉).

Maarre...wat doe je dan zoal online?

Drakenvlieg

Drakenvlieg

22-09-2021 om 21:40 Topicstarter

Skyrim & Oblivion blijven voor mij ook absoluut ontzettend goede spellen!!! 

Elder Scrolls Online (ofwel ESO) is de zeeeeeeeer uitgebreide versie daarvan. 
Online, dus met veel medespelers.

Je kan het grofweg op twee manieren spelen:
- PvE (player vs environment), beetje zoals Skyrim. Queeste vervullen, rondhuppelen, craften en vissen bijvoorbeeld. Je komt wel medespelers tegen, maar dat zijn het ook. Medespelers. Je kan samen grotere tegenstanders bevechten, dingen uitwisselen, kletsen als je wilt. 
- PvP (player vs player), daarbij ben je in één van de 3 allianties opgedeeld en vecht je om de heerschappij. Dan heb je dus ook tegenspelers. Dat is op een apart gedeelte van de wereld. 

Ik ben meer van de PvE, hoef niet zonodig andere spelers te bashen in het PvP-gedeelte. En heb al helemaal geen zin om de hele tijd alert te zijn dat ik word afgemaakt... 

Klinkt wel heel leuk! Ga me er eens in verdiepen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-09-2021 om 22:01

Ik heb het ooit geprobeerd maar ik heb een grondige hekel aan andere spelers die rondspringen en speedrunners, misschien moet ik het nog eens een kans geven.
En ja, ik wacht inmiddels ook al even op Elder Scrolls 6. Heb me ondertussen wel kunnen vermaken met Fallout, maar verlang toch weer naar die fantasiewereld. 

Drakenvlieg

Drakenvlieg

22-09-2021 om 22:04 Topicstarter


Lena55 schreef op 22-09-2021 om 21:53:

Klinkt wel heel leuk! Ga me er eens in verdiepen.

Ben benieuwd. Mocht je een Xbox hebben en het gaan proberen, dan kan ik je eventueel helpen als je wilt. 

Valdemar schreef op 22-09-2021 om 22:01:

Ik heb het ooit geprobeerd maar ik heb een grondige hekel aan andere spelers die rondspringen en speedrunners, misschien moet ik het nog eens een kans geven.
En ja, ik wacht inmiddels ook al even op Elder Scrolls 6. Heb me ondertussen wel kunnen vermaken met Fallout, maar verlang toch weer naar die fantasiewereld.

Haha, dat wachten op 6 snap ik. Maar wat duurt het lang zeg...  

Fallout is inderdaad ook leuk. Maar haalt het niet bij de Elder Scrolls, vind ik. 

Ik weet niet wanneer het laatst was dat je het speelde, maar een jaar of 3/4 geleden is ESO flink aangepast. Bijna onherkenbaar geworden en op ongeveer alle vlakken ontzettend verbeterd. 


BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-09-2021 om 22:25

@Drakenvlieg:
Net gelezen dat ESO ook op ps now staat, toch nog eens een kans geven want het is idd al jaren geleden. Maar nu heb ik even mijn handen vol met de Skaven in Total War Warhammer. 

Drakenvlieg

Drakenvlieg

23-09-2021 om 09:33 Topicstarter

Valdemar schreef op 22-09-2021 om 22:25:

@Drakenvlieg:
Net gelezen dat ESO ook op ps now staat, toch nog eens een kans geven want het is idd al jaren geleden. Maar nu heb ik even mijn handen vol met de Skaven in Total War Warhammer.

Ben benieuwd wat je ervan vind. Maar kan mij voorstellen dat je nog even geen tijd hebt  .

Hij staat ook op de xbox game pass, maar daar heb je niets aan als je een Ps hebt  . Toch altijd jammer dat crossplatform nooit is doorgezet... 

Klinkt leuk. Kan dat alleen via PS of x box, of kan het ook gewoon via de computer? Wij hebben namelijk een Nintendo huis 😄

Drakenvlieg

Drakenvlieg

25-09-2021 om 08:26 Topicstarter

Ja hoor, kan ook op de pc! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.