Digital Digital

Digital

Help, ik zoek een Avatar

Na wat jaartjes avatarloos op Viva rondgezworven te hebben, wil ik mijn forum manieren verbeteren en een Avatar toevoegen en heb ik inspiratie nodig.

Hoe ben jij op de jouwe gekomen? 


Ik zocht iets dat paste bij mijn nick

dit is mijn nick

Inderdaad iets dat bij mijn Nick past.

Suggestie voor jou: een lege uitgestrekte weg. Weg in het latijn is “via” en uitgestrekt omdat het maar doorgaat (continues)

Viacontinues

Viacontinues

02-08-2021 om 17:40 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 02-08-2021 om 17:39:

Suggestie voor jou: een lege uitgestrekte weg. Weg in het latijn is “via” en uitgestrekt omdat het maar doorgaat (continues)

Oooh, deze is wel heel creatief. En logisch!

Mijn avatar is gewoon een foto van mijn katten.

Viacontinues

Viacontinues

02-08-2021 om 18:06 Topicstarter

LoveCats! schreef op 02-08-2021 om 18:02:

Mijn avatar is gewoon een foto van mijn katten.

Ook leuk! Mijn huisdier is vrij herkenbaar, dus dat doe ik maar niet. Vond de wegwijzer wel een toepasselijk. Met dank aan Schemerlampje.

Lijkt op wie ik ben (uiterlijk) en heeft een vergelijkbare achtergrond en grote mond (Bette Midler uit de jaren 80). Je kunt alles zijn, ook je spirit animal

Paste enigzins bij mijn "draken" naam. En lijkt totaal niet op mij, of op de stijl waarvan ik hou  .
Had gewoon iets op Google gezocht en vond het een geinig plaatje voor "even snel". Jaar of 15 later gebruik ik het nog. 

tsja, easy choice

Viacontinues schreef op 02-08-2021 om 18:06:

[..]

Ook leuk! Mijn huisdier is vrij herkenbaar, dus dat doe ik maar niet. Vond de wegwijzer wel een toepasselijk. Met dank aan Schemerlampje.

Leuk!

Je kan ook een foto doen van iets wat favoriet is, je favo gerecht, je favo muziek, acteur...etc

Deze is ook leuk bij jou 

ANPKIPPA_WordtVervolgd.jpg

9096e3c8-441a-11e5-9bcf-d6662fbd978f.jpg

Of deze 

Ik gebruik meestal een avatar van een favoriet karakter uit een serie of spel. Dit keer mijn favoriete zanger gekozen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.