Digital Digital

Digital

BrightEchidna89

BrightEchidna89

09-11-2021 om 20:57

Gamers unite

Wat zijn jullie favoriete games?
Single-player, co-op, couch co-op, alles mag.

Misschien kunnen we hier wat tips uitwisselen over spellen die de moeite waard zijn.


Until Dawn is inderdaad goed. Beter dan Man of Medan en Little Hope, hoewel dat ook prima spellen zijn. House of Ashes heb ik nog niet. 

Ik had het niet over dat gamen duur is, ik had het specifiek over de Switch. Gamen is zo duur als je zelf maakt.
Stardew Valley kost op de Switch tussen de 30 en 40, terwijl ik er 14 voor heb betaald op de PS4, en het spel kost ook 14 op Steam geloof ik. Zonder korting  Daar kwam mijn opmerking vandaan. 

Ik weet alweer waarom ik geen Overwatch meer speelde... Wat erger ik me toch aan mensen. 

Ik heb een switch en speel vooral animal crossing en pokemon. Vroeger speelde ik vooral horrorspellen zoals resident evil en silent hill. (J)rpg's vind ik ook erg leuk maar omdat de spellen erg duur zijn kies ik nu vooral voor spellen die ik gegarandeerd erg leuk vind. 

Zireael schreef op 25-11-2021 om 11:16:

Until Dawn is inderdaad goed. Beter dan Man of Medan en Little Hope, hoewel dat ook prima spellen zijn. House of Ashes heb ik nog niet.

Ik had het niet over dat gamen duur is, ik had het specifiek over de Switch. Gamen is zo duur als je zelf maakt.
Stardew Valley kost op de Switch tussen de 30 en 40, terwijl ik er 14 voor heb betaald op de PS4, en het spel kost ook 14 op Steam geloof ik. Zonder korting Daar kwam mijn opmerking vandaan.

Downloaden via de Nintendo shop kan ook voor €13,99. Ik vind de games zelf juist best meevallen qua prijs. Animal crossing lijkt bijvoorbeeld duur, was €60,- geloof ik. Maar dat spel speel je nooit uit, dus dan vind ik dat niet duur. Ik heb er al bijna 2 jaar zeker wekelijks plezier van. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-11-2021 om 23:35

Veel fans van Animal Crossing hier, ik heb dit vroeger (zeker vijftien jaar geleden) getest en vond er weinig aan. Ik ben dan ook iemand die Sims 4 speelde om het perfecte huis te bouwen en er vervolgens van genoot om deuren, toiletten etc. te verwijderen, gewoon om te zien hoe ze zouden reageren.  

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-11-2021 om 09:45

Even een rant: waar blijft The Elder Scrolls 6? 
Wacht hier ondertussen al vijf jaar op, goed heb me wel vermaakt met Fallout maar nu wordt het toch tijd voor een nieuwe release. 
Meestal speel ik de TES en Fallout spellen eerst in vanilla en vervolgens stevig gemod (laatste playthrough met Fallout 4, had ik ongeveer 200 mods draaien). Nog iemand die dit zo speelt?

Hoe dan ook, ondertussen op zoek naar een nieuw spel voor partner nu ze Lost in Random heeft uitgespeeld (aanrader volgens haar). Ze heeft gamen pas drie jaar geleden ontdekt en richten in FPV blijft moeilijk maar ze heeft zich wel vermaakt met Diablo III en Skyrim. 
Dacht nu om Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning voor haar aan te schaffen. Iemand ervaring met dit spel of andere tips?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-11-2021 om 11:29

Elder Scrolls 6 gaat nog jaren duren, is de verwachting. Ik ga me eerst maar weer vermaken met de Anniversary Skyrim. Daar zitten wat nieuwe dingen in las ik.

Ik vond Reckoning echt een gaaf spel! Mijn dochter zat laatst Re-Reckoning te spelen en ik krijg ook zin om dat weer gaan spelen. Daar doe je geen miskoop aan.

Ikzelf zit te wachten op een vervolg op DragonAge. En een goede Mass Effect. Die laatste was echt een aanfluiting, dat had niks meer te maken met waarom ik die games zo fantastisch vind. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-11-2021 om 11:42

@Peen: 
Hartelijk bedankt. Ik kan Re-Reckoning gratis krijgen via PS Plus abonnement, dus zal hem vanavond om morgenavond aan partner voorstellen. 
Het lijkt me een spel te zijn waarmee ze wel eventjes zoet is.

Over The Elder Scrolls 6, ik hoop echt dat dit geen jaren meer zal duren en dat ze ons gewoon met verstomming staan door een plotse release-date. Volg de serie sinds Morrowind en toen was het om de vijf jaar, ondertussen zijn we al tien jaar na Skyrim. 

DragonAge heb ik enkel het eerste deel gespeeld, waren de vervolgen de moeite? 
Mass Effect eindigde voor mij bij deel drie, zit ook niet te wachten op een vervolg, liever een nieuwe serie. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-11-2021 om 11:57

Ik hou van Dragon Age, heb ze al vaak uitgespeeld, maar er zit 1 echt slecht deel tussen. 
Ik zou dan gewoon beginnen bij DA:Inquisition. Die kun je spelen zonder de eerdere delen te hebben gedaan, er is wel soms een verwijzing naar de eerdere delen, maar alleen zijdelings. 
Echt een aanrader! Zeker met alle dlc 's erbij. 

Een plotselinge release van The Elder Scrolls 6 zou heel leuk zijn 

Ik heb een oude PC waar ik nog wel eens age of empires en command & conquer op speel. Verder een xbox360 en ps4. Ik heb bijna heel de assassins creed reeks gespeeld en far cry 3, 4 en 5. Van mass effect deel 1. Ik heb deel 2 en 3 nog liggen (voor de Xbox). Vorig jaar heb ik the division 1 & 2 gekocht op Marktplaats, over een virus epidemie in NYC/Washington. Dan valt Corona nog reuze mee. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-11-2021 om 19:30

Wat zijn je verwachtingen voor Starfield? 
Release volgend jaar en ik verwacht hier wel zoet mee te zijn tot tes 6.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-01-2022 om 15:06

Echt bizar hoe mooi ze dat kunnen maken tegenwoordig. 

Heel anders dan mijn eerste computerspelletjes Freddi Fish en Put Put  . Die zijn nu trouwens ook voor de Switch te koop!

https://upcoming.nl/artikel/470427/vanaf-vandaag-kan-je-freddi-fish-spelen-op-nintendo-switch

Ik ben ooit begonnen met Wolfenstein 3D op mijn Windows 3.1 pctje. En ik had zo'n oude Nintendo (die aller eerste met vierkante controllers) en de eerste Gameboy (die dikke grijze) met Mario World er op.

Vroeger speelde ik graag Sims (1, 2, 3) en MMORPGS (Fly For Fun, Tera, Guildwars 2, Aion, Black Desert) op de pc en ik had een PS2 (SSX Tricky 2 en 3, GTA, Sims, Urbz) en Wii (Mario Kart, Animal Crossing). En ik had een Gameboy Advance en daarna de DS met Nintendogs, Animal Crossing, Urbz, Sims, Mario Kart.

Nu heb ik een Xbox One (Steep), Nintendo Switch (Animal Crossing, Mario 3D World, Rinfit, Minecraft) en een Oculus Quest 2 (Beat Saber, Zombie shooters, Gravity Sketch, The Climb 2). Mijn oude pctje heb ik nog, is inmiddels een oud beesje van een jaar of 7-8 oud ( 2e generatie i7 en GTX 750 ti ). Ik wil graag PC VR gaan doen, maar ik vind 1500-2000 betalen voor een nieuwe PC een beetje te wappie, dus ik wacht nog even tot het betaalbaarder wordt (echt fuck off met die miners). Tot die tijd vermaak ik me prima met vooral Beat Saber.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-01-2022 om 11:45

Moirae schreef op 04-01-2022 om 20:29:

Echt bizar hoe mooi ze dat kunnen maken tegenwoordig.

Heel anders dan mijn eerste computerspelletjes Freddi Fish en Put Put . Die zijn nu trouwens ook voor de Switch te koop!

https://upcoming.nl/artikel/470427/vanaf-vandaag-kan-je-freddi-fish-spelen-op-nintendo-switch

Niet??!! Ik vond Freddi geweldig! Die ligt zometeen in mijn winkelmandje 😁

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.