Digital Digital

Digital

Fotoboekje maken met telefoon?

Met welke site kan dit? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Fotofabriek gisteren geprobeerd, duurde ontzettend lang om te uploaden die foto's en uiteindelijk werden veel foto's niet geaccepteerd.

Ik heb met veel dingen geduld, maar dit vind ik dus echt vreselijk. Ik vind het wel leuk als het er is en  heb het dus de kinderen beloofd .
Had 3 weken de tijd (ze zijn bij hun vader) en er is nog niets
Wie helpt me??

Zou het in elk geval vanaf de laptop gaan doen. 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

25-08-2021 om 20:57

waarom per se met je telefoon en niet de laptop/desktop?

Ik denk dat een laptop inderdaad prettiger werkt ook al moet je ff je telefoon met je laptop verbinden om de foto's te kopiëren

Evaluna

Evaluna

25-08-2021 om 21:06 Topicstarter

Mijn laptop is oud, werkt niet lekker. 
En ik ben ook niet zo handig met even de foto's op de laptop zetten. 
Vandaar dat ik dacht dat met de telefoon makkelijker zou zijn.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

25-08-2021 om 21:09

Evaluna schreef op 25-08-2021 om 21:06:

Mijn laptop is oud, werkt niet lekker.
En ik ben ook niet zo handig met even de foto's op de laptop zetten.
Vandaar dat ik dacht dat met de telefoon makkelijker zou zijn.

usb kabeltje inpluggen en de map openen waar de afbeeldingen staan. Die kun je direct op de website uploaden waar je dat boekje gaat maken.

Zou dan investeren in een nieuwe laptop. Foto's kopieeren is vele malen makkelijker dan de software van zo'n fotoalbum. 

Ik ben ff met mijn mobiel naar Albelli gegaan. Ze hebben blijkbaar ook een app in de Google Playstore. Ik heb geen ervaring met de app maar misschien is het iets voor je?

Evaluna

Evaluna

25-08-2021 om 21:59 Topicstarter

Hm, schijnbaar denk ik in de verkeerde richting. Dacht dat dat wel makkelijk zou kunnen.

Ik wil graag een nieuwe laptop, maar heb het niet zo breed. Een fotoboekje kan nog wel, maar om daar nou een nieuwe laptop voor aan te schaffen 

Heb je de app voor je telefoon van Albelli al geprobeerd?

Bij de HEMA kun je echt enorm eenvoudig zo’n instagram-achtig vierkant fotoboekje maken. Geen idee of dat voldoet, maar dat heb ik weleens rechtstreeks vanaf m’n telefoon gedaan. Het idee is daarbij ook volgens mij dat je foto’s die je anders op instagram zou kunnen zetten, in een boekje bundelt. Deze: 

https://foto.hema.nl/fotoboek-maken/pocket-fotoboekje/
Ook wel een leuk cadeautje voor kinderen, lijkt me. (Ik heb ‘m destijds aan m’n zusje gegeven na een gezamenlijk tripje). 

Evaluna schreef op 25-08-2021 om 21:59:

Hm, schijnbaar denk ik in de verkeerde richting. Dacht dat dat wel makkelijk zou kunnen.

Ik wil graag een nieuwe laptop, maar heb het niet zo breed. Een fotoboekje kan nog wel, maar om daar nou een nieuwe laptop voor aan te schaffen

Kan ook prima vanaf je mobiel, hoor! Als je maar geen enorm dik of complex boek wilt maken. 

Staan deze foto's ergens in de cloud? Want dan zou je het op een Pc van de bibliotheek kunnen doen. Lijkt me stukken beter werken dan een telefoontje. 

De albelli app werkt prima vind ik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.