Digital Digital

Digital

Fijne (betaalbare) draadloze oordopjes

Iemand van jullie ervaring met betaalbare draadloze oordopjes? 
Ik had er van mijn werk gekregen maar die zijn helaas kapot, waren merkloos maar werkten verbazingwekkend goed!

Ik ben niet van plan om er heel veel geld aan uit te geven, maar wil wel dat het enigszins kwaliteit levert. 
Wie van jullie heeft tips?  


ik volg. Wij hadden ze ook met kerst gekregen maar heeft mijn peuter gemold 

Regendrup.

Regendrup.

30-07-2021 om 15:40 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 30-07-2021 om 15:39:

ik volg. Wij hadden ze ook met kerst gekregen maar heeft mijn peuter gemold

Hier was man de oorzaak. Vind ie zelf van niet, maar is toch zo! 

Ik zweer tegenwoordig bij Bone Conduction dus ik kan je niet uit persoonlijke ervaring iets aanraden. Misschien kan Aartjan je helpen 😀
https://aartjan.nl/blog/beste-oordopjes-en-headsets/

moeten ze helemaal draadloos of mag een verbindingsdraad nog wel?

Ik vind helemaal draadloos niet zo fijn omdat ze nogal eens uit mijn oren stuiteren tijdens het sporten. 
Ik heb deze en die bevallen erg goed.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_skullcandy-method-anc-zwart-1637711.html

Ik heb ze van de Lidl. Twee tientjes en ideaal.

Ik heb de Samsungs Buds live.. niet heel goedkoop (90 a 100) euro maar goedkoop in vergelijking met oa de airpods.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-07-2021 om 18:19

Wil je alleen muziek luisteren of ook gebruiken voor gesprekken?
Ik gebruik deze van de Lidl voor muziek, komt een fijn geluid uit.

silvercrest-bluetooth-in-ear-oordopjes-met-oplaadcase95031.jpg

Zie ze niet meer op de website staan, wel andere van dit merk. Meestal staan er wel reviews bij.

Ik heb de Rolfstone Nova oordopjes. Blijven tijdens het sporten prima zitten en ze hebben een goed geluid. En ze kunnen in de regen. Waren iets van 70 euro

Mijn kinderen hebben ze van de action, ik geloof 9,-. Ze gaan al even mee..

Mijn avanca bluetooth headset wordt niet meer gedetecteerd door de iphone 8 en hoger….. stukje apple-arrogantie?

Regendrup.

Regendrup.

30-07-2021 om 20:34 Topicstarter

Tickel schreef op 30-07-2021 om 18:19:

Wil je alleen muziek luisteren of ook gebruiken voor gesprekken?
Ik gebruik deze van de Lidl voor muziek, komt een fijn geluid uit.

silvercrest-bluetooth-in-ear-oordopjes-met-oplaadcase95031.jpg

Zie ze niet meer op de website staan, wel andere van dit merk. Meestal staan er wel reviews bij.

Bellen zal sporadisch voorkomen. Het gaat met name om muziek en luisterboeken luisteren tijdens het fietsen/hardlopen/wandelen/poetsen. 

Ik heb ongeveer hetzelfde luisterprofiel als jij. Mij bevallen de Jlab Go air oordopjes erg goed. Goed geluid, vallen niet uit, en wat ik superhandig vind is dat het usb-kabeltje in het opberg/oplaaddoosje geintegreerd is. Kosten iets van drie tientjes .

Regendrup.

Regendrup.

02-08-2021 om 15:28 Topicstarter

kenfan schreef op 02-08-2021 om 14:49:

Ik heb ongeveer hetzelfde luisterprofiel als jij. Mij bevallen de Jlab Go air oordopjes erg goed. Goed geluid, vallen niet uit, en wat ik superhandig vind is dat het usb-kabeltje in het opberg/oplaaddoosje geintegreerd is. Kosten iets van drie tientjes .

Oh die ga ik eens nader bekijken, zien er mooi uit. Blijven ze goed zitten?

Regendrup. schreef op 02-08-2021 om 15:28:

[..]

Oh die ga ik eens nader bekijken, zien er mooi uit. Blijven ze goed zitten?

Bij mij wel. Er zitten ook verschillende maten piefjes bij. En ze sluiten zo goed af dat ik er niet mee in de stad  fiets, alleen door het bos naar het zwembad. Pairing ging ook heel vlot, volume zet je hoger met een tik . Enige manco is dat er geen deksel op het doosje zit. Houd het dus niet op zijn kop, want ondanks dat ze magnetisch zijn vielen ze bij mij eruit. Dat hebben ze goed doorstaan, maar je zoekt je een bult.

Regendrup.

Regendrup.

02-08-2021 om 19:42 Topicstarter

kenfan schreef op 02-08-2021 om 16:01:

[..]

Bij mij wel. Er zitten ook verschillende maten piefjes bij. En ze sluiten zo goed af dat ik er niet mee in de stad fiets, alleen door het bos naar het zwembad. Pairing ging ook heel vlot, volume zet je hoger met een tik . Enige manco is dat er geen deksel op het doosje zit. Houd het dus niet op zijn kop, want ondanks dat ze magnetisch zijn vielen ze bij mij eruit. Dat hebben ze goed doorstaan, maar je zoekt je een bult.

Oké haha dat is inderdaad handig dan, niet op de kop houden. 

Je fietst er niet mee door de stad omdat? Je hoort niks meer als je je oordopjes inhebt? Want dat zou ik eeeeeecht een enorme meerwaarde vinden, als ze noice-cancelling zijn!! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.