Digital Digital

Digital

Facebook vraag

Een organisatie waar ik vrijwilligerswerk bij heb gedaan heeft een Facebook pagina. Ik heb zelf geen Facebook, maar ik kon tot voor kort wel op hun pagina kijken en kwam een flink eind, voordat hij blokkeerde.
Nu is de pagina helemaal niet meer toegankelijk voor Niet-Facebookers.
Dat vind ik jammer, want ik wil graag op de hoogte blijven.

Volgens die organisatie 'heeft Facebook dat dichtzetten zelf gedaan' en kunnen ze er niets aan doen?
Is dat zo, kan ik me niet voorstellen.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Kijk eens bij willekeurige andere pagina's, kan je deze wel zien?

Ik heb net gekeken bij een willekeurige pagina (zonder ingelogd te zijn) en ik kan 'm gewoon zien.

Dan is het waarschijnlijk een besloten groep geworden en dan kan je lid worden, maar alleen als je zelf ook Facebook hebt.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

16-12-2021 om 19:30 Topicstarter

Ja hoor, andere openbare  pagina's kan ik nog wel zien.

Besloten groep, ik kan het me niet voorstellen. Ze moeten het juist hebben van bezoekers en donateurs!

Beterlaat2021! schreef op 16-12-2021 om 19:30:

Ja hoor, andere openbare pagina's kan ik nog wel zien.

Besloten groep, ik kan het me niet voorstellen. Ze moeten het juist hebben van bezoekers en donateurs!

Is het een groep of pagina? Pagina toch?

Anders maak je een account aan om te kijken of je het dan wel kan zien of lid kan worden.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

16-12-2021 om 21:40

Dat zit hem in de instellingen. Zowel een groep als pagina kun je openbaar zetten. De beheerder kan bij die instellingen.

logisch dat ze niet alles openbaar willen zetten. niet alleen jij, maar je weet niet wie er verder allemaal mee willen kijken.

wat is er mis om een Facebook account aan te maken waar je verder niets opzet, dan kan je toch mee lezen. Of je vraagt om een keer mee te lezen met iemand die wel Facebook heeft.

DivingGirl schreef op 17-12-2021 om 10:48:

logisch dat ze niet alles openbaar willen zetten. niet alleen jij, maar je weet niet wie er verder allemaal mee willen kijken.

wat is er mis om een Facebook account aan te maken waar je verder niets opzet, dan kan je toch mee lezen. Of je vraagt om een keer mee te lezen met iemand die wel Facebook heeft.

Misschien wil dat bedrijf helemaal niet op privé staan aangezien in de OP staat dat zij zeggen dit niet zelf te hebben gedaan.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

22-12-2021 om 12:12 Topicstarter

Ik ben er nog steeds niet uit hoor. Heb het nog eens specifiek gevraagd,maar krijg als antwoord dat zij er zelf zonder inloggen wel in kunnen. (Hebben ze zeker hun wachtwoord opgeslagen....  )

DivingGirl schreef op 17-12-2021 om 10:48:

logisch dat ze niet alles openbaar willen zetten. niet alleen jij, maar je weet niet wie er verder allemaal mee willen kijken.

wat is er mis om een Facebook account aan te maken waar je verder niets opzet, dan kan je toch mee lezen. Of je vraagt om een keer mee te lezen met iemand die wel Facebook heeft.



Ik ben van de generatie die is opgegroeid met computers en misschien daarom er meer van bewust. Maar weet je wel wat Facebook allemaal over jou en je telefoon bijhoudt? Ik had vroeger een account met een nep mailadres waarop ik mij voordeed als man totdat ik bedacht dat als Facebook wordt gehackt ik toch aan kleine details kan worden herkend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.