Digital Digital

Digital

Budget alles in 1

Heeft er iemand ervaring met budget alles in 1? Hoe is hun klantenservice?

Ik ben prima tevreden over Budget-alles-in-1. Al jaren klant en ik heb de klantenservice 1 of 2 keer nodig gehad. Goed te bereiken en snel reactie.

Geen ervaring mee.
Voor wat het waard is (als ik tevreden ben vergeet ik meestal reviews te schrijven, dus ontevreden mensen lijken makkelijk in de meerderheid):
https://www.reviews.nl/aanbieder/budget-alles-in-1

pppff gaat fout

Lolly

Lolly

28-07-2021 om 19:41 Topicstarter

Ik moet nu wel even op de kleintjes letten op dit nieuwe forum, er komen zoveel leuke dingen voorbij die ik wil hebben. Als ik hierdoor op mijn internet kan besparen is dit mooi meegenomen.
Ik zit al jaren bij KPN en ben een beetje huiverig om over te stappen.

Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar goed KPN is ook de enige provider met degelijk bereik/service/mogelijkheden hier op de prairie, dus heb ook weinig keus.

Inck

Inck

28-07-2021 om 20:41

Ik heb Budget alles in 1. Het heet alleen nog niet zo lang zo, hiervoor hoorde het bij NLE. 

Het is een provider op het KPN-netwerk. De monteur die hier langskwam om een probleem (dat lag aan mijn appartement, niet aan de provider) om te lossen was ook van KPN.

Het werkt prima en is snel genoeg. Heel veel meer kan ik er niet over zeggen omdat het gewoon werkt 😄. Ik heb sinds de overstap van NLE naar Budget nog geen gebruik hoeven te maken van de klantenservice, dus weet niet hoe goed ze daar zijn. 

Veel aanbieders maken gebruik van (gedeeltes van) het KPNnetwerk. (ooit eens ptt was nou eenmaal monopolist, extra kabels leggen is ook niet altijd zo simpel).

Als ik overweeg over te stappen kijk ik op bellen.com (edit blijkbaar geen alinprovidervergelijk meer)  edit: https://www.providers.nl/internet/alles-in-1/ bijvoorbeeld of de consumentenbond om aanbod voor mijn postcodegebied te vergelijken.
Huidige provider is mijn vierde geloof ik, overstap ging altijd soepel.

Toevallig onlangs naar overgestapt. Ging prima. Eén keer gebeld met klantenservice over ingangsdatum, en oja, de online aanmelding ging niet helemaal goed (lag niet aan hen), maar ondanks dat werd gewoon de opgegeven overstapdatum gehaald. Internet doet het goed, modem prima. So far so good dus.

Ik heb overigens alleen internet van hen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.