Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Broek met panterprint (heel donkerbruin met zwart), zwarte gebreide trui van Only en zwarte Chelsea boots met dikke zool van Manfield.

Hetzelfde als gisteren omdat ik dat uiteindelijk maar een paar uur gedragen heb en toen heb verwisseld voor een huispak.

taupeklwuroge Wendy trendy, zwart wit gestreept shirtje met lange mouwen en taupe kleurig vest. Deur niet uitgeweest.. geen schoenen. 

zwarte wijde jeans met een simpel zwart truitje met driekwart ballonmouwen. Rode riem en sneakers 

Zwarte SA met krijtstreep, zwarte coltrui van de HEMA. Komende 3 weken ziek thuis. Ging even de deur uit en had toen mijn Uggs aangetrokken.

Zwarte legging en zwarte longsleeve, roze fluffy sokken. Hoefde vandaag niet naar buiten en voelde me niet echt top, dus comfort outfit.

@Krulliebollie: sterkte en beterschap! Hopelijk niets ernstigs.

ach Krullie, wat naar! Veel sterkte!
Ik had een blauwe jeans aan met een simpel wit shirt met v-hals, donkerblauwe bomber en witte sneakers. 

zwarte rechte pantalon, wit met zwart gestreept shirt, zwarte blazer, groene Adidas handball spezial sneakers en groen riempje. 

Flared jeans met lichte wassing, donkerbruine trui en bruine Adidasjes Handball Spezial (toevallig 😁). Lekker simpel vandaag: hoefde alleen even met de auto weg en voor de rest van de dag thuis.

zwarte trendy Wendy, zwarte coltrui van Fabienne Chapot. Ik moest even smel een boodschapje halen en had toen zwarte sneakers aan. 

Die trendy Wendy, moet daar elke keer weer om lachen, wie verzint zo’n naam
Ik had een simpele blauwe jeans aan met een rood shirt, donkerblauwe blazer en rode Adidas campus

MissBobby schreef op 24-01-2026 om 21:35:

Die trendy Wendy, moet daar elke keer weer om lachen, wie verzint zo’n naam
Ik had een simpele blauwe jeans aan met een rood shirt, donkerblauwe blazer en rode Adidas campus

Echt hè. De naam was bijna een reden om het niet te kopen. 
ik had gisteren een zwarte trainingsbroek aan van Adidas. Zwart shirtje met lange mouwen en zwart jasje van Adidas. Deur niet uit geweest dus geen schoenen. 

Ik loop in een zwart huispak want ben eens grondig aan de schoonmaak

Ik had een wijde zwarte broek aan met hoge taille en een zwarte korte trui met een kleine/lage col en ballonmouwen. Zwarte Chelseaboots eronder.

Donkerblauwe jeans met schuine sluiting van LTDC. wit basic shirt met v-hals die geribbeld is van Mango. Donkerblauwe blazer van C&A uit hun business collectie. Ik heb die ook in het zwart en dat model zit als gegoten. Voor de fun roze sneakers en kousen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.