Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Jeans met een zwart tshirt en een zwart jasje. Met zwarte chelseaboots.

spijkerbroek van Geisha, beetje lichte wassing ( eigenlijk te licht voor nu maar ik had er zin in), zwarte sweater van WE. 

zwarte jeans in zo’n barrelmodel. Korte zwarte sweater en dr Martens

ik had vandaag nog een keer de spijkerbroek van Geisha aan en daarop een bordeaux rode sweater van Fabienne Chapot met een geborduurd printje. Ik had mijn zwarte uggs aan. 

zwarte Franka van SA, daarop een zwart blousje van SA met hoog gesloten nek en roezels aan de voorgang. Geen knoopjes, alleen in de nek met zo een super irritant elastiek wat je rond een knopje moet krijgen. Daarover een halflang leger groen vest. Ik had zwarte uggs aan. 

O ja, zo’n knoopje wat je in hopelijk 20 keer zelf dicht krijgt….
Ik heb een zwarte rechte pantalon aan met een zwarte longsleeve met vleermuismouwen en zwarte enkellaarsjes met hoge hak.

MissBobby schreef op 14-01-2026 om 17:08:

Ik heb een zwarte rechte pantalon aan met een zwarte longsleeve met vleermuismouwen en zwarte enkellaarsjes met hoge hak.

In deze top zitten er ook nog 2. Van die pietepeuterige knoopjes. Eentje krijg ik zelf nooit dicht. Iedereen sliep nog vanochtend dus met 1 gesloten knopje gegaan.. die andere zag je niet door mijn vest maar echt.. wie dat bedacht heeft.. 

MissBobby schreef op 14-01-2026 om 17:08:

Ik had vandaag en gisteren bijna hetzelfde aan, maar dan zonder vleermuismouwen en gisteren m’n New Balance 327 eronder (wit met olijfgroen).

Vandaag weer een zwarte aansluitende longsleeve, met een rechte ecru pantalon en ook zwarte enkellaarsjes met hoge hak.

We zijn weer lekker eensgezind dus!
Ik ben weleens op m’n werk naar een collega gelopen met de vraag m’n knoopje dicht te doen

MissBobby schreef op 14-01-2026 om 22:28:

We zijn weer lekker eensgezind dus!
Ik ben weleens op m’n werk naar een collega gelopen met de vraag m’n knoopje dicht te doen

Deze keer wel, maar jij hebt altijd van die leuke outfits en ik ben vrij basic qua kleding. Al doe ik trouwens wel veel inspiratie op door jouw outfits; ik zou de inhoud van jouw kledingkast wel willen hebben (en die van Krulliebollie ook) 😇😁.

Loulou39 schreef op 14-01-2026 om 22:44:

[..]

Deze keer wel, maar jij hebt altijd van die leuke outfits en ik ben vrij basic qua kleding. Al doe ik trouwens wel veel inspiratie op door jouw outfits; ik zou de inhoud van jouw kledingkast wel willen hebben (en die van Krulliebollie ook) 😇😁.

Hahaha dat zou leuk zijn als we alle 3 ook elkaars kleding erbij hebben. Ik vind het ook altijd leuk wat jullie aanhebben. 

@bobby.. collega vragen.. daar denk ik niet aan maar das natuurlijk een goeie optie.

Vandaag zwarte/grijze spijkerbroek aan van LTDC met grote zakken, ballon model.  Straks zwart shirtje met lange mouwen van SA. Zwarte/grijze Campus 00 van Adidas. 

hele donkerblauwe wijde jeans, bordeauxrode sweater, lichtblauw jeanskraagje, luipaardprint riem, bordeauxrode sokken en sneakers. Gouden sieraden

Loulou39 schreef op 14-01-2026 om 22:44:

[..]

Wat lief! Fijn dat het je inspireert! 

vandaag een wat strakkere broek aan van SA. Zwart met krijtstreepje. Een wijdere zwarte blouse ook van SA. We gaan pizzaatje eten en naar een lokaal bluesbandje met vrienden dus ik doe lekker sneakers aan. Zwarte waarschijnlijk. 

gisteren had ik een zwarte wijde spijkerbroek aan met een zwart truitje met ballonmouwen. Zilveren strassoorbellen en riem. 
vandaag een chocoladebruine pantalon met een chocoladebruin truitje met brede boorden en manchetten en een soort ingebreide bolletjes erop. Schoenen eronder heb ik eigenlijk niet dus mn dr Martens 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.