Beauty en fashion
MissBobby
18-08-2025 om 08:58
zwart kort doorknoopjurkje met driekwart pofmouwen. Zwart satijnen bomberjasje voor nu, dat kan straks vast wel uit. Groene sneakers van Adidas en groene tas. Back to work.
krulliebollie
18-08-2025 om 15:01
Ik had een bruiloft vandaag. Een maandagochtend bruiloft maar toch met een feestelijk tintje. Morgen het feestje. Ik had een jurkje aan van Nikki, zwart/wit ggestreept en off shoulder. Ik had zwarte sleehakken erbij aan. Knalrode lippenstift. Zwart tasje.
FaithfulDuck87
18-08-2025 om 16:55
spijkerbroek van RedButton met daarop een zandkleurige blouse met witte geborduurde bloemen erop. Erbij witte sneakers
MissBobby
19-08-2025 om 16:50
donkerbruine hele dunne lange broek met een bordeauxrood mouwloos blousje (of noemen we dat burgundy tegenwoordig). Met bordeauxrode sneakers.
FaithfulDuck87
19-08-2025 om 17:09
Zelfde spijkerbroek als gisteren, met daarop een top in rood/wit. Erbij weer witte sneakers
krulliebollie
20-08-2025 om 08:30
Gisteren een spijkerbroek van LTDC met een shirtje van Ambika ( panterprint en roze/groene streep van travelstof), rode chunky adidas gazelle sneakers en een spijkerjasje.
vandaag zelfde spijkerbroek als gisteren met een zwart blousje van Geisha en zwarte sneakers van DWRS, leren bikerjasje.
MissBobby
20-08-2025 om 11:04
zelfde broek als gisteren met een simpel zwart shirt en een zwart bomberjasje met wederom m’n luipaardsneakers.
MissBobby
21-08-2025 om 18:45
Een zwarte kokerrok tot halverwege de kuiten met aan 1 kant een split. Daarop een zwart shirt met V-hals. De boordjes zijn geribbeld. IJsblauwe sneakers van Adidas en ook een ijsblauw jasje maar dat heb ik amper aan gehad.
krulliebollie
22-08-2025 om 09:31
gisteren 50 geworden en lekker met mijn gezin bij een pizzeria gegeten. Ik hou van gewoon relaxed. Ik had een zwarte broek aan met een krijtstreep van SA en daarop een zwart bloesje van Vero Moda met korte mouwtjes. Ik had zwarte loafers aan.
MissBobby
22-08-2025 om 17:21
krulliebollie schreef op 22-08-2025 om 09:31:
gisteren 50 geworden en lekker met mijn gezin bij een pizzeria gegeten. Ik hou van gewoon relaxed. Ik had een zwarte broek aan met een krijtstreep van SA en daarop een zwart bloesje van Vero Moda met korte mouwtjes. Ik had zwarte loafers aan.
Hieperdepiep hoera! Nog van harte! Dan zijn we even oud.
Ik draag hetzelfde als gisteren maar dan wel met een vers shirt.
FaithfulDuck87
22-08-2025 om 17:26
van harte krulliebollie
Vandaag jeans van Redbutton met een bretonse streeptrui n rood/wit ook van Redbutton. Erbij witte sneakers
MissBobby
23-08-2025 om 13:18
Friezinnetje schreef op 22-08-2025 om 17:26:
van harte krulliebollie
Vandaag jeans van Redbutton met een bretonse streeptrui n rood/wit ook van Redbutton. Erbij witte sneakers
Altijd een goede combi!
Ik heb een paar weken geleden een korte broek van Red Button gekocht. Ze hadden echt leuke broeken vond ik maar ook truttige dingen. Kon nou niet echt ontdekken wat de stijl van dit merk is.
krulliebollie
23-08-2025 om 15:40
Bedankt voor de felicitaties. Mooi weer een jaar erbij op mijn lijstje!
Gisteravond mijn feestje gehad en ik was in het grasgroen. Broek en blouse alsof het een jumpsuit was maar dan zonder het gedoe als je moet plassen.
vandaag een wijde spijkerbroek van LTDC met daarop een zwart tshirtje van MSCH met een pofmouwtje. Beetje uitbrakken dus ik vind het al een wonder dat ik aangekleed ben
MissBobby
25-08-2025 om 08:53
Beige jurkje met zwarte hartjes. Zwarte gevlochten riem en zwarte sleehakken.
krulliebollie
25-08-2025 om 14:05
ik heb vandaag een licht grijze Jersey broek aan met daarop een crème kleurige tshirtje. Ik had witte sneakers aan toen ik even langs de tandarts moest.