Beauty en fashion
MissBobby
29-12-2024 om 08:43
Hele wijde jeans met luipaardprint, knalrode korte kabeltrui, rode Adidas campus. Voor buiten een kort beige bontjasje.
MissBobby
30-12-2024 om 08:59
groen retro Adidas trainingspak (echt retro uit de jaren 80). Wit basic shirt. Roze Adidas sneakers. Haar in hoge staart met roze petje
krulliebollie
30-12-2024 om 18:37
spijkerbroek van geisha en trui van de HEMA met hartjes en Siepie.
ohja, nu inmiddels mijn zwarte Takkie pyjama ook van de HEMA.
krulliebollie
31-12-2024 om 14:01
Ik heb vandaag nogmaals mijn spijkerbroek aan van geisha. Daaronder een shirtje ( https://www.studioanneloes.nl/evi-blouse-black-94782/?_gl=1*c7wrop*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIuv_1g4jSigMVcJWDBx2K5ADTEAAYASAAEgJ-HPD_BwE&gbraid=0AAAAADhkjCqkEFYppKsMqmhQFnRl_ftxU) van studio anneloes en daarover een vest van studio annneloes ( https://www.studioanneloes.nl/iris-chunky-glitter-cardigan-kit-12026/?_gl=1*c7wrop*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIuv_1g4jSigMVcJWDBx2K5ADTEAAYASAAEgJ-HPD_BwE&gbraid=0AAAAADhkjCqkEFYppKsMqmhQFnRl_ftxU).
Ik weet nog niet of ik dit aan hou. We doen niet heel erg aan feesten. Er komt een vriendin bij ons en de hond van de buren ( zij gaan op bezoek en de hond kan niet mee, onze hond vind het wel gezellig).
MissBobby
31-12-2024 om 15:10
ik heb een nette zwarte jeans met wijde pijpen aan met een taupekleurige top met een glansje van Opus erop. Zwart riempje en zwarte enkellaarsjes met hoge hak en zwarte lange oorbellen. Zo een borrel bij vrienden. Vanavond thuis met m’n kids en dan doe ik mn sloffen aan en een trui op deze broek.
ToetieToover
31-12-2024 om 15:10
Klinkt goed, Miss Bobby!
Vandaag comfortabel feestelijk, ik draag een donkerblauw fluwelen jasje met een witte blouse daaronder met ruches aan de hals en mouwen. Daaronder een comfortabele yogabroek, die toevallig precies kleurt bij het jasje. Lijkt een net pak.
MissBobby
01-01-2025 om 08:26
beste wensen allemaal! Dat we hier maar weer een hoop outfit inspiratie mogen delen dit jaar.
nu nog in badjas op de bank. Ik was, natuurlijk, vroeg wakker….
Straks doe ik een donkerblauwe jeans aan van G-star, model Kate. Dat is een boyfriend model. Daarop een wit overhemd van katoen in klassiek model van Levi’s. Gele sneakers erbij van Mustang die ik al heel lang heb maar nog steeds leuk vind.
krulliebollie
01-01-2025 om 15:12
beste wensen allemaal ✨✨
ik heb vandaag een spijkerbroek aan para mi aan.. super stretchy dus extra comfy. Daarop een donkergroene gebreide trui met vleermuismouwen.
MissBobby
02-01-2025 om 13:19
Zwart leren best wel kort rokje. Panty met schuine ruiten. Zwarte korte trui met ballonmouwen en boothals. Zwarte dr Martens. Voor buiten een oud wollen zwart jasje van Tommy Hilfiger wat ik nog steeds leuk vind. Daarop een hele grote witte sjaal met zwarte ruiten. Zwarte leren handschoenen en zwarte leren baret.
krulliebollie
02-01-2025 om 21:35
MissBobby schreef op 02-01-2025 om 13:19:
Zwart leren best wel kort rokje. Panty met schuine ruiten. Zwarte korte trui met ballonmouwen en boothals. Zwarte dr Martens. Voor buiten een oud wollen zwart jasje van Tommy Hilfiger wat ik nog steeds leuk vind. Daarop een hele grote witte sjaal met zwarte ruiten. Zwarte leren handschoenen en zwarte leren baret.
Wat leuk!
Ik had vandaag een oldscool Adidas broek aan. Zwart met rode strepen en daarop een strakke rode coltrui. Deur niet uitgeweest dus geen schoenen gedragen.
MissBobby
03-01-2025 om 08:56
lichtblauwe jeans, wit shirt, donkerblauw bomberjasje. wit/blauw/rood/oranje Adidas sneakers, limited edition van jaren geleden, verder nog nooit iemand mee gezien en ik krijg er ook altijd complimenten over.
voor buiten een knalrode wollen lange jas met donkerblauwe sjaal, pet en handschoenen.
krulliebollie
03-01-2025 om 13:24
ik heb om 14 uur fysio in de sportschool dus ik loop al de hele tijd in mijn zwarte sportlegging en een tshirt. Geen idee wat daarna aan ga trekken. Misschien ga ik eerst uitgebreid in bad liggen. Mijn laatste vakantie dag..
GlitterGoud
04-01-2025 om 13:19
oh leuk topic 
Vandaag heb ik (nog) aan: zwarte Nike legging met paars sportshirtje en paarsroze O’Neill sweater.
Dadelijk douchen en ik weet nog niet wat ik dan aantrek.
Teigera
04-01-2025 om 17:37
Donkergroene kokerrok (Hema), bruine trui met goudglitter en een V-hals (Smashed Lemon), bruine leren laarzen tot de knie.