Beauty en fashion
krulliebollie
19-12-2024 om 11:19
Ik heb vandaag een broek en blouse aan van Studio Anneloes in het heel donkerblauw. Blouse in mijn broek waardoor het net een jumpsuit lijkt... maar ik wel makkelijker naar de wc kan. Ik draag daarbij sneakers van DWRS.
MissBobby
20-12-2024 om 11:47
burgundy sportset van legging en sportbh/korte top. Roze hoge sokken en roze sweater. Vanochtend gesport en nu het huis aan t schoonmaken. Vanavond komt vriend/fwb en doe ik een body van kant met mouwen en hooggesloten kraag aan op een wijde zwarte broek met zwarte pumps.
krulliebollie
21-12-2024 om 13:43
gisteren een nieuwe spijkerbroek gekocht en vandaag aan. Deze https://www.fiermode.nl/parami-jeans-212290-mira-d136-lig-212290-mira-d136-lig. Mijn broek is van een wat donkerdere wassing als deze. Daarop een kobaltblauwe gebreide trui van het merk NÜ. Ik had roze/rode sneakers er bij aan toen ik even naar de markt was.
MissBobby
22-12-2024 om 21:49
mijn nieuwe les temps de cerise jeans (jaja het is gelukt, dank voor de adviezen) met schuine rits. Daarop een subtiel gouden top en een donkerblauw satijnen dun bomberjasje. Blauwe retro Adidas sneakers.
krulliebollie
23-12-2024 om 21:23
Leuk is die broek hè..
ik had vandaag een strakke spijkerbroek aan. Geen skinny maar wel redelijk strak. Daarop een roomwitte satijne blouse met roesels en een opstaande kraag. Ik had witte Adidas superstrar sneakers aan.
MissBobby
23-12-2024 om 23:00
Heel blij met die broek, zit ook heel lekker. had m vandaag ook aan met een koraalkleurige trui van Opus met witte sneakers met rode en roze details van Adidas.
MissBobby
24-12-2024 om 11:40
Oude spijkerbroek met knalroze hoodie van superdry en groen met roze sneakers. Dinervoorbereidingen.
Vanavond een korte, zwarte jurk met diep decolleté, kanten lange mouwen en een dunne panty met glansje met hoge hakken. diner for two tonight.
MissBobby
25-12-2024 om 13:42
Groen retro Adidas trainingspak. Voor het kerstgevoel heb ik er kerstsokken bij aan. Vandaag lekker lummelen, film kijken, spelletjes doen. Matras in de woonkamer. Vanavond zuurkool. Morgen weer op sjiek.
krulliebollie
25-12-2024 om 22:41
Krijtstreep broek met daarop een spierwitte blouse lage zwarte lak D’r Martens. Knalrode lippenstift.
krulliebollie
25-12-2024 om 22:41
MissBobby schreef op 23-12-2024 om 23:00:
Heel blij met die broek, zit ook heel lekker. had m vandaag ook aan met een koraalkleurige trui van Opus met witte sneakers met rode en roze details van Adidas.
Super!
ToetieToover
26-12-2024 om 01:36
Morgen wordt het een kerstige outfit: een fluwelen wijnrood getailleerd jasje in military stijl met daaronder een leren broek.
Eerste kerstdag een ‘foute’ kersttrui & kerstballen in mijn oorbellen gehangen. Flared zachte yogabroek eronder.
MissBobby
26-12-2024 om 23:40
Ik had vandaag een nette zwarte jumpsuit aan met een zilveren strass ceintuurtje en lange zilveren strass oorbellen. Zwarte hoge hakken eronder, haar half opgestoken en in de krul.
MissBobby
27-12-2024 om 09:53
Gstar boyfriend jeans model Kate, pijpen opgerold. Wit basic shirt, ijsblauw vest in bombermodel maar dan van jersey. blauwe kniekousen met witte en lichtblauwe stippen, ijsblauwe Adidas sneakers. Voor buiten een korte donkerblauwe winterjas met wit met lichtblauw gestreepte sjaal en handschoenen.
FaithfulDuck87
27-12-2024 om 17:30
zwarte, aansluitende broek van travelstof, erbij een shirt met grafische print in zwart/wit/beige, een zwart kort vestje en erbij zwarte sneakers