Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Ik had sinds oktober geen sneakers meer gekocht dus ik mocht van mezelf

ik snap je! Van mij mag het altijd.. maar in dit geval kon ik niet anders la manlief serieus nemen. Ik had net 2 nieuwe paar. We hebben gescheiden rekeningen en als ik wat wil kopen doe ik dat maar soms is het goed om elkaar even aan te kijken

Vandaag een spijkerbroek aan van ParaMi, een zwart wit gestreept tshirt met boothals en gouden knoopjes onder aan de mouwen. 

Vandaag een zwarte WT met daarop een zwart shirtje met lange mouwen van Only. Ik had zwarte puma sneakers aan.

Shirt en legging in de zomer. Altijd. Lekker licht. Heb ik het koud een vestje erover.  

Die gaan jaren mee omdat ik weet hoe die zitten en met nieuwe kledingstukken is dat maar afwachten. Ze zijn leuk, goed van kwaliteit en neutraal. 

Vandaag feestelijk, eerst nog mijn yoga outfit goed benutten, zwarte leotard met zwart wrap vestje en broek met wilde print en drawstring voor de ondersteboven-houdingen. Ik ga voor een jurk met pumps of laarzen, ligt aan het weer. Jurk heeft een ‘Chinese’ sluiting met een blauwgroen randje en kapmouwtjes, grijs met bloemprint. Jasje erbij in hetzelfde blauwgroen. Knalroze panty in de kleur van de bloemen indien leverkleurige laarzen, neutrale kleur indien huidskleur pumps. Ik vind het namelijk niet mooi als mijn panty donkerder is dan mijn schoenen. Of ik laat de panty achterwege. Ik kan ‘m altijd meenemen en aantrekken als het koud wordt. 

Vandaag een bruiloft maar het feest is in festival stijl., dus op gras. Geen hakken is het advies.. ik was van plan een leuk jurkje aan te trekken maar gezien het weer ga ik toch maar voor een broek. Ik heb een leuke appeltjes groene broek in gedachten en een mooi zijde-achtige blouse in verschillende kleuren. Ik ga voor sneakers eronder. Moet nog even checken welke.

Leuk thema voor een bruiloft, daar kun je veel kanten mee op, en je kunt lekker je sneakers aan 😁.

Hier een wijde zwarte pantalon en een zwarte longsleeve, niet creatief maar het zit lekker. En m’n bruine Adidasjes (die zijn favoriet op het moment), met bruine luipaardprint tas.

leuk zo’n feest! Ik heb m’n panterrok aan met gele blouse en sneakers. En een oversized kort spijkerjack met enorme zakken

Zwarte jeans met bordeauxrood shirt, sneakers en oorbellen. Zwart satijnen bomberjack met zwarte borduursels.

Ik wordt binnenkort voor een x aantal weken opgenomen op een medische revalidatie plek. Ben nu maar even wat extra WT broeken aan het aanschaffen omdat dit makkelijk is tijdens het verblijf. Iemand tips?

ik draag nu ook een zwart WT met een grijs melee tshirtje met korte mouw en v hals. 

Dat klinkt vervelend! Ik wil best met je meedenken maar moet het aan bepaalde dingen voldoen? Bv een arm die niet kan bewegen oid?

ik heb een zwarte jeans aan met een zwart shirt en zwarte blazer. Rode sneakers, tas en oorbellen

Het zijn long gerelateerde problemen. Geen andere fysieke problemen.
Ik moet daar ook gaan sporten. Geen idee hoe intensief. Ik denk dus zelf maar veel relaxte kleding mee.. heb vandaag even wat simple shirtjes bij Primark gekocht. Fout maar voor nu even handig. 

vandaag een zwarte Jersey broek aan met een zwart tshirtje van Only met allemaal gaatjes. 

krulliebollie schreef op 10-06-2026 om 14:48:

Het zijn long gerelateerde problemen. Geen andere fysieke problemen.
Ik moet daar ook gaan sporten. Geen idee hoe intensief. Ik denk dus zelf maar veel relaxte kleding mee.. heb vandaag even wat simple shirtjes bij Primark gekocht. Fout maar voor nu even handig.

vandaag een zwarte Jersey broek aan met een zwart tshirtje van Only met allemaal gaatjes.

Sterkte en succes krulliebollie! 
Ik ga ook nog even met je meedenken 👍🏻

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.