Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Beterschap MissBobby.

zwarte WT, zwart truitje van Zara, zwarte sokken en zwarte puma’s. 

Beterschap missBobby! Ik ben eveneens geveld, door de hooikoorts. Ik heb er zware klachten van en ik heb gisteren geleerd dat ik niet mijn laatste restje energie ongestraft kan opmaken. Ik lig met een uitgekamde en daardoor enorm pluizige krullenbos, op de bank onder een eenpersoonsdekbed ongewassen te zijn. Verder draag ik een joggingbroek en een t-shirt, alles in stemmig grijs. 

ach mijn krullen zijn ook tijdens goede dagen pluizig en soms ontembaar. Beterschap ToetieToover

Jij ook beterschap toetie! Hier geen pluizige krullenbos want ik heb supersteil haar maar het zit voor geen meter, altijd meteen merkbaar als ik niet fit ben. Bijzonder hoe dat werkt.

vandaag nogmaals mijn zwarte WT aan daarop vandaag een zwarte kabeltrui van Ralph Lauren ( leuk op de kop getikt via Vinted want de retail prijs is echt absurd!), ik ga straks langs de fysio en dan doe ik mijn zwarte Adidas campus aan. 

Hangerig dag drie. Oude only poptrash broek van only in grijze krijtstreep met een grijze sweater. Mijn kleding is een soort weerspiegeling van mijn gesteldheid bedenk ik me nu. Ik ga van zwart naar grijs

Ik match het grijs graag met mijn grijze ogen. Vandaag weer grijs, daar heb ik nu eenmaal van en ik heb ook heel veel yogakleding geschikt voor bankhangen. Plus, want het is koud: een zelfgehaakte freeform col (niet de mijne wegens herkenbaarheid, maar zeker dit model en idee) en bijpassende armwarmers. 

images?q=tbn:ANd9GcRik5Im1Z7TAanydSS5y8IAr_d2jeVlE7BvQy5hb5hpWA&s=10

hopelijk beginnen jullie op te knappen MissB en Toetie.

Ik heb vandaag de wijde LTDC met schuine sluiting aan. Daarop een wat strakker blousje van Geisha aan in het gras groen met hoog kraagje ( zoals een Chinese jurk) en een pof mouwtje. Daarbij mijn groene Adidas campus sneakers. 

Ik snotter nog maar wel weer (thuis) gewerkt vandaag. Ik heb een blauwe jeans aan met een rood shirt met witte letters, een donkerblauw bomberjasje en witte sneakers.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.