Beauty en fashion
ToetieToover
19-03-2026 om 16:48
Wijde broek met hoge taille in een stretchy lichte denim en een korte (cropped) hoodie in donkerblauw & felle kleurenmix met daaronder een felroze shirt.
MissBobby
20-03-2026 om 08:17
Zwarte barreljeans met zwart shirt en okergeel leren jasje en sneakers
krulliebollie
21-03-2026 om 09:57
ik lag gisteren een paarsblauwe broek aan van SA met daarop een zwart overslag shirtje met lange mouwen van Nukus.
Vandaag een donkere spijkerbroek aan, flared aan de onderkant, strak boven van LTDC met daarop een blousje met bloemen van Zara. Ik doe sneakers aan van Adidas gazelle bold om rood en roze.
MissBobby
21-03-2026 om 15:56
ik heb een donkerblauwe jeans aan met een roze/bordeaux gestreepte blouse met hele lange manchetten. Daaroverheen een bruin/blauw/bordeaux geruite tweed blazer. Panterriem en bordeaux sneakers van Nike. Ik laat de printjes lekker clashen met elkaar vandaag
ToetieToover
22-03-2026 om 10:58
Ik houd van clashing printjes die wat spanning geven. Strepen, bloemen, dierenprint: het kan wat mij betreft allemaal samen. ![]()
krulliebollie
22-03-2026 om 11:03
ik hou er ook van.. mits wel een beetje in de zelfde kleurstellingen..
ToetieToover
22-03-2026 om 11:04
Vandaag gaan we naar een D&D bijeenkomst en we kleden ons daarvoor wat ‘klassiek’. Vriendlief in een hoge hoed, lange rok en wandelstok, alles zwart. Ik draag een witte blouse met ruches en een onderbuste gilet met veters van bruin leer, met mijn nieuwe rok. De rok heb ik opgerimpeld met een broche en voorzien van een witte onderrok. Plus bruine hoge laarzen.
Vergeet ik nog dat ik mijn kleine didgeridoo meedraag. Ik ga er ook op spelen
krulliebollie
22-03-2026 om 11:14
ToetieToover schreef op 22-03-2026 om 11:04:
Vandaag gaan we naar een D&D bijeenkomst en we kleden ons daarvoor wat ‘klassiek’. Vriendlief in een hoge hoed, lange rok en wandelstok, alles zwart. Ik draag een witte blouse met ruches en een onderbuste gilet met veters van bruin leer, met mijn nieuwe rok. De rok heb ik opgerimpeld met een broche en voorzien van een witte onderrok. Plus bruine hoge laarzen.
Vergeet ik nog dat ik mijn kleine didgeridoo meedraag. Ik ga er ook op spelen
![]()
Wat een gave outfits. Ik heb ooit een poging gedaan tot digeridoo spelen alleen het blijven blazen en tegelijk inademen is mij nooit gelukt. Jaloers hier!
ToetieToover
22-03-2026 om 19:05
krulliebollie schreef op 22-03-2026 om 11:14:
[..]
Wat een gave outfits. Ik heb ooit een poging gedaan tot digeridoo spelen alleen het blijven blazen en tegelijk inademen is mij nooit gelukt. Jaloers hier!
Thanks! Blijven oefenen!
Ik heb ook ooit van mijn broer geleerd een heel glas water te drinken zonder te slikken. Hij deed dat met bier overigens. “Gewoon je keelgat openzetten” zei hij.
krulliebollie
22-03-2026 om 20:07
inmiddels astma dus ik laat het maar los.. ademen zelf is al een dingetje 😉.
Vandaag had ik een lichtgrijze linnen broek, chino model, aan met daarop een zwart shirtje van SA. De Evi.
ToetieToover
22-03-2026 om 21:40
krulliebollie schreef op 22-03-2026 om 20:07:
inmiddels astma dus ik laat het maar los.. ademen zelf is al een dingetje 😉.
Vandaag had ik een lichtgrijze linnen broek, chino model, aan met daarop een zwart shirtje van SA. De Evi.
Dat is naar, astma.
Ik heb een klein beetje ervaring door een allergische astmatische aanval (hooikoorts) en heb een puffer voor als dat weer gebeurt. Ik vond het behoorlijk eng.
krulliebollie
22-03-2026 om 22:06
ToetieToover schreef op 22-03-2026 om 21:40:
[..]
Dat is naar, astma.
Ik heb een klein beetje ervaring door een allergische astmatische aanval (hooikoorts) en heb een puffer voor als dat weer gebeurt. Ik vond het behoorlijk eng.
♥️
MissBobby
23-03-2026 om 09:08
blauwe jeans, blauw met wit gestreept overhemd. Jeansjasje in blazermodel. Witte sneakers.
krulliebollie
23-03-2026 om 10:04
oude boyfriend spijkerbroek van Gstar, zwart wit gestreept shirtje met boothals, zwarte loafers. Ohja en zwart wit gestreepte sokjes met een rood randje.
MissBobby
24-03-2026 om 09:20
Na weken sukkelen met steeds een lichte verkoudheid van een paar dagen ben ik nu echt geveld. Heb me zelfs ziekgemeld, dat is jaren geleden. Ga zo douchen en dan een joggingpak aandoen.