Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

FG-9926-0172-999_p1.jpg?auto=format%2C+compress&fit=max&w=750&q=80

Vandaag deze wikkeltop van Dilling. Lekker warm, zonder dat de stof heel dik is. Met een krijtstreep broek (zwart met witte streepjes) van zachte sweatstof eronder, relaxdagje. 

leuke top Toetie!

hele dag in pyjama gehangen. Net gedoucht en schone pyjama aangetrokken.

Hele donkerblauwe jeans met wijde pijpen. Blauw jeans overhemd, bordeauxrode sweater en sneakers. Voor buiten een beige bontjasje.

Spijkerbroek van Gstar. Boyfriend model. Zwarte trui met rode lippen van Fabienne Chapot. Zwarte sneakers van puma.

Zwarte wijde jeans met een zwarte trui met een gouden patroontje van blokjes. Zwarte Chelsea boots.

Grijze wijdere jeans van LTDC, strakke zwarte coltrui van de Hema, zwart grijze Adidas campus sneakers. 

zwart leren rokje, zwarte wijde trui, panty met ruiten, dr Martens

Zwart jurkje met kleine bloemetjes van King Louie, zwart vestje van Numpf, gouden cowboy laarzen. 

zwarte jeans met een zwarte kabeltrui. Ik ben zo inspiratieloos qua kleding de laatste tijd. Ik ga van t weekend mn kledingkast uitmesten en hopelijk zie ik daarna weer beter wat ik heb en helpt dat. 

appeltjes groene broek van SA, zwarte bobby blouse van SA, zwart colbertje van Zara, zwarte loafers. 

Ik loop in een oude spijkerbroek en sweater. Heb 5 dozen kleding uitgezocht die ik niet meer draag, nu weer ruimte. Morgen doe ik de ladekasten nog. Dan kan alles naar het goede doel want het is echt wel goede kleding. 

Zwarte pantalon, dun zwart wollen truitje, zwarte blazer, sjaaltje in taupe/zwart met polkadots en strepen. Zwarte laarsjes met hoge hak.

Lekker bezig geweest Miss B.
Ik had gisteren een trainingsbroek aan met een oude coltrui.
vandaag een zwart jurkje met kleine witte stipjes van LaDress, panty en zwarte dr Martens met glitters en een dikke zool.  

zelfde als gisteren met een schoon truitje 

zwarte broek met laag kruis, zwart shirtje van SA met lange mouwen, trainingsjasje van Adidas met luipaardprint, zwarte/grijze campus sneakers van Adidas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.