Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

zwart linnen pak met gilet. Daaronder een top in luipaardprint met een kantje omdat ik ook ‘my inner Veerkampje’ wilde bevrijden. Daaronder groene sneakers van Adidas. 

Vandaag is de uitvaart van mijn schoonmoeder. Ik draag een lange paarse rok met donker oranje bloemen, een zwart shirt met paars vestje. Mijn schoonmoeder hield enorm van paars. 

Loeki72 schreef op 10-05-2025 om 08:30:

Vandaag is de uitvaart van mijn schoonmoeder. Ik draag een lange paarse rok met donker oranje bloemen, een zwart shirt met paars vestje. Mijn schoonmoeder hield enorm van paars.

Gecondoleerd en sterkte..

korte broek met leopard print en rode bies aan de zijkant en zwart tishrtje met V hals.

Lange dunne jurk met luipaardprint en Havaianas-slippers eronder.

gisteren een festival. Toen een crèmekleurig kort asymmetrisch rokje in crème/zwart/zilver met daarop een hele dunne zwarte top met diepe v-hals en roezels langs de korte mouwen. Zwarte dr Martens eronder. 
nu een kort jurkje in beige met zwarte hakken en zwarte sleehakken eronder. 

ik had een spijkerbroek aan met een overhemd met een klassiek blauw/wit streepje.  Daarop zijn verschillende borduursels zoals een regenboog, palmboom etc. 

Witte jeans met tropische bladerprint in groene tinten met ietsje roze erin, met oudroze shirt met tekst erop. Zilveren Stradivarius-gympen eronder.

een roze jurkje met rode print. Witte sneakers van Puma eronder. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-05-2025 om 10:21

Witte broek met blokmotief in blauw en beige.  Erbij een wit shirt en zachtroze colbert.  Beige sneakers met roze randje 

broek van travelstof met jeansprintje met daarop een zwart shirtje ook van travelstof. Zwarte sandaaltjes. 

zwarte kokerrok tot halverwege de kuit met een hoge split aan één kant. Wit tshirt. Zwarte riem met zilveren kleine studs. Witte sneakers. 

donkerblauwe broek van Nukus en een gouden biesje, wit shirtje met overslag en 3/4 mouwtje van katoen met linnen van Fabienne Chapot en Tommy Hilfiger sleehak sandalen. Donkerblauw.

zwarte jeans, zwart shirt, okergele sneakers van Puma en okergeel leren jasje uit een vintagewinkel. 

Blauwe wat wijdere jeans van Guess en een wit shirtje met werkje in de stof van Ivy Oak. Zwarte Puma's eronder.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.