Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

donkerblauwe krijtstreep broek van Colourfull Rebel. Wit basic shirt. Heel lichtblauw spijkerbomberjasje van Sisters Point. Lichtblauwe sneakers van Adidas

Witte broek met knoopsluiting en bladerenprint (tropisch, in zachtgroene tinten). Gisteren met een lila T-shirtje erop en vandaag met een lichtgroen shirtje erop met opvallend wijde mouwen.

rode broek met wit-zwarte bies. Wit-zwart gestreept shirt met rode boorden. Zwart bomberjasje en zwart-witte puma’s. 

momjeans van Geisha, zwart shirtje met lange mouwen en kant randje ( onbekend merk), rood vest van de hema. 

Grijszwarte jeans van G-star in boyfriend model. Zwarte longsleeve in een los model. Zwart-witte Pumas. En inmiddels een grijze, korte sweater met print van roze vleugels en rozen en zwarte letters. Mijn dochter deed die trui weg en ik heb hem gered. Zit lekker en ziet er nog prima uit. 

rechte spijkerbroek van Zhrill, zwart shirtje longsleeve van Only en zelfde rode vest als gisteren https://www.hema.nl/dames/dameskleding/vesten/damesvest-lana-rood-36360385RED.html

zwarte jeans, barrelmodel. Zwart truitje met driekwart mouwen en knoopjes op de rug. Okergele riem en okergele sneakers. 

Blauwe broek van de Zara met daarop een witte satijnen blouse met hoge kraag van de H&M. Witte sneakers van Adidas ( samba)

Donkergrijze spijkerbroek en een olijfgroene blouse van Esprit met lange mouwen. En nog heb ik koude handen  , ik mis de zon vandaag.

zwarte jeans met rechte pijpen. Zwart shirt. Beige met zwart leren jasje. Beige met zwarte sneakers. 

krulliebollie schreef op 07-05-2025 om 15:10:

Flared spijkerbroek van GAP met blousje van Zara ( deze POPELINE OVERHEMD MET BLOEMENPRINT - Ecru / Groen | ZARA Nederland / Netherlands), roze adidas campus ( deze ADIDAS ORIGINALS Sneakers 'Campus 00s' in Lichtroze | ABOUT YOU)

Superleuk bloesje! 💕

Ik was vandaag in het zwart, zwarte flared jeans en zwart aansluitend shirt met lange mouwen, plus m’n basic zwart met witte adidasjes.
Ik heb kleding en vooral sneakers in alle kleuren, maar vandaag in de stemming voor zwart.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-05-2025 om 19:08

donkerblauwe jeans met op de zijkant van de bovenbenen grote zakken (cargojeans) met daarop een bloesje in het koningsblauw met een open gewerkt randje. Erbij witte hoge schoenen en een donkerblauw bomberjasje

Vandaag een spijkerbroek van Les Temps des cerises, een zwart shirtje met lange mouwen van SA. Gewoon aansluitend model en een trainingsjasje van Adidas met Leopard print ( mijn innnerlijke Nel Veerkamp wordt daar zo blij van) en turquise sneakers van Adidas met een dikke zool.

Rechte spijkerbroek van Guess met een olijfgroene wikkelblouse met zwart-witte vlekken erop. Van VeroModa denk ik, zoiets. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.