Beauty en fashion
Teigera
13-02-2025 om 19:25
Blauwe jeans, wat wijder model, van Guess met een bruine trui met opengewerkte mouwen van Smashed Lemon. Kleurige sneakers van Dolcis eronder.
Loulou39
13-02-2025 om 20:09
Nog steeds thuiswerken (door griep nog steeds niet helemaal fit): aansluitende witte longsleeve met een heel dun zwart streepje, en een zwarte flared legging.
Haar in een rommelige knot bovenop m’n hoofd, alles lekker makkelijk vandaag.
Fluffy witte/lichtblauwe sokken eronder 😇.
MissBobby
14-02-2025 om 12:44
Ik loop nog in een oud trainingspak want nog niet helemaal fit. Vanavond naar m’n vriend en dan doe ik een lichte wijde jeans aan met een witte blouse met kleine rode hartjes (die draag ik normaal ook gewoon maar vandaag, lekker cheesy, voor Valentijnsdag) met rode Adidas campus.
krulliebollie
14-02-2025 om 14:08
hé wat leuk.. ik heb ook een witte blouse aan het kleine rode hartjes. Lief en ik gaan uiteten. Bij een hele fijne pizzeria. Geweldige pizza. Italianen die de ingrediënten uit Italië importeren. Alleen in Italië zulke lekkere pizza gegeten. Dus genieten van een aperol, pizza, limoncello toe.
verder draag ik een spijkerbroek. Ik heb een nieuwe van les temps, die net is ingekort. Hoeft normaal niet maar deze was echt heel lang. https://en.letempsdescerises.com/jflie000w3143242blue.html Mijn is wel donkerder van kleur. Echt heel donkerblauw. Ik denk dat ik er rode sneakers onder doe en lekkere knalrode lippenstift.
MissBobby
14-02-2025 om 14:48
veel plezier, klinkt heerlijk die pizzeria.
En hoe leuk dat we er een beetje hetzelfde uitzien vandaag! ❤️
Loulou39
14-02-2025 om 15:11
krulliebollie schreef op 14-02-2025 om 14:08:
hé wat leuk.. ik heb ook een witte blouse aan het kleine rode hartjes. Lief en ik gaan uiteten. Bij een hele fijne pizzeria. Geweldige pizza. Italianen die de ingrediënten uit Italië importeren. Alleen in Italië zulke lekkere pizza gegeten. Dus genieten van een aperol, pizza, limoncello toe.
verder draag ik een spijkerbroek. Ik heb een nieuwe van les temps, die net is ingekort. Hoeft normaal niet maar deze was echt heel lang. https://en.letempsdescerises.com/jflie000w3143242blue.html Mijn is wel donkerder van kleur. Echt heel donkerblauw. Ik denk dat ik er rode sneakers onder doe en lekkere knalrode lippenstift.
Heel leuk, de outfit als de pizzeria 😁.
En die broek wil ik ook!
ToetieToover
14-02-2025 om 17:30
Loulou39 schreef op 14-02-2025 om 15:11:
[..]
Heel leuk, de outfit als de pizzeria 😁.
En die broek wil ik ook!
Die broek inderdaad,
mijn favoriete model. En misschien is die wel lang genoeg voor mij.
Fijne valentijnsdag!
Ik ga vandaag met mijn vriendlief mee naar zijn zelfverdedigingsles, om te rollen op een mat in een dojo. We dragen zwarte keikogi’s, dat moet een beetje serieus dus ik laat mijn plan varen om een rood (zelfgehaakt) hartje aan mijn belt te bevestigen. Beetje Japanse strengheid, die vinden dat vast niet goed, voorbeeldfunctie, ik zie de preek alweer aankomen. Daarna trek ik weer mijn jeans aan met een coltrui en daarover een (zelfgehaakte) croptop met opstaand kraagje. Ik heb er bijpassende muts (baret) en pols/handwarmers bij. Alles blauwtinten. Op de muts speld ik een rood hartje ♥️.
krulliebollie
14-02-2025 om 22:46
die broek is echt fijn. En echt wel lang. Ik ben zelf niet heel lang (169) maar lange benen in verhouding. Normaal heb ik lengte 32 of 30. Deze moest ik dus echt inkorten zelfs met gympen met een plateauzool.
De pizzeria was top. We hebben salami met venkel als apperativo, toen pizza en ik had scroppino als dessert en vriendlief pannacotta. Echt zo lekker allemaal! Simpel maar perfect.
Loulou39
14-02-2025 om 23:03
krulliebollie schreef op 14-02-2025 om 22:46:
die broek is echt fijn. En echt wel lang. Ik ben zelf niet heel lang (169) maar lange benen in verhouding. Normaal heb ik lengte 32 of 30. Deze moest ik dus echt inkorten zelfs met gympen met een plateauzool.
De pizzeria was top. We hebben salami met venkel als apperativo, toen pizza en ik had scroppino als dessert en vriendlief pannacotta. Echt zo lekker allemaal! Simpel maar perfect.
Oeh lekker!
Ik ben ook 1.69, met lengtemaat 32 of 34, dus ik ben benieuwd: waarschijnlijk moet ik ze dan ook in laten korten, als ik jou zo hoor 🤔.
krulliebollie
15-02-2025 om 11:53
Loulou39 schreef op 14-02-2025 om 23:03:
[..]
Oeh lekker!
Ik ben ook 1.69, met lengtemaat 32 of 34, dus ik ben benieuwd: waarschijnlijk moet ik ze dan ook in laten korten, als ik jou zo hoor 🤔.
Wellicht niet aangezien ik lengte maat 30 of 32 heb en jij 32 of 34. Maar ik heb niet vaak flared broeken en bij ‘reguliere’ broeken vind ik enkelvrij altijd even wat pittiger.
MissBobby
16-02-2025 om 21:13
Gisteren had ik vrijwel niets aan want was naar de sauna. Vandaag een lichtblauwe wijde jeans met strak wit overhemd met wijde manchetten en grote puntkraag met daarover een zwart wollen gebreide mouwloze trui. Zwart witte Pumas
Loulou39
17-02-2025 om 12:23
krulliebollie schreef op 15-02-2025 om 11:53:
[..]
Wellicht niet aangezien ik lengte maat 30 of 32 heb en jij 32 of 34. Maar ik heb niet vaak flared broeken en bij ‘reguliere’ broeken vind ik enkelvrij altijd even wat pittiger.
Ik vind flared heerlijk in de winter,
In de zomer verschillende modellen, maar ik vind ook tot op de enkel of 7/8e het mooiste staan.
krulliebollie
17-02-2025 om 15:23
Vandaag een zandkleurige broek aan met een zwart werkje. Recht model. Daarop een aansluitend zwart tshirtje met lange mouwen en een zwart vestje. Lekker vrij. Mijn nieuwe brillen opgehaald. Heb nu vari focus en meekleurend. Altijd even wennen.
MissBobby
18-02-2025 om 11:34
Lichtblauwe rechte jeans met donkerblauwe katoenen trui van G-star, kort model met brede boorden. Donkerblauwe riem. Roze met blauwe Adidas sneakers.