Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Lichtgrijze broek van Vero Moda, ijsblauw shirt met lange mouwen, witte warme spencer met col.

Grijze skinny jeans, witte sweater en dikke sokken. Lekker comfy outfit voor op de bank. Vanavond gaan we nog op pad, dus dan kleed ik me om. Nog geen idee in wat  

vandaag een spijkerbroek van een of ander Italiaans merk. Beetje momjeans model. Daarop een grijze hoodie van Superdry en daarover een lang vest want we hebben al sinds 8 uur sochtends een stroomstoring en het schijnt nog wel ff te gaan duren zucht 

Zwarte jurk van g-star van een beetje stugge stof en wat stoerder model. Dikke zwarte panty en doc Martens

zelfde als gisteren. 

Een zwarte broek van studio anneloes met een rood streepje met daarop een blouse in dezelfde kleur rood. Beetje frambozenrood. Met dr Martens eronder.

Zwangerschapsskinnyjeans en een pluizige trui van acryl. De zwangerschap verandert me wel qua uiterlijk in alles wat ik niet wilde zijn. Vandaag maar eens wat leuks uitzoeken om te dragen en dat kopen want ik voel me net zo mutsig als ik eruit zie.  

Klinkt niet heel mutsig hoor.

ik word altijd zo statisch van acryl. Hebben jullie dat niet. Ik knetter continu en krij overal elektrische schokken van.

Blauwe jeans van Esprit, mosterdgele trui van RapaNui. Ziet er fleurig uit op het beeldscherm, op zo'n thuiswerkdag.

Gelebloem schreef op 19-02-2024 om 12:12:

Zwangerschapsskinnyjeans en een pluizige trui van acryl. De zwangerschap verandert me wel qua uiterlijk in alles wat ik niet wilde zijn. Vandaag maar eens wat leuks uitzoeken om te dragen en dat kopen want ik voel me net zo mutsig als ik eruit zie.

Suf hè?! Ik heb in die tijd ook geleefd in een skinny jeans, zwart shirt en vest erover. Dat was het. Ik had mezelf één echt mooi (Noppies)jurkje gegund en dat trok ik aan bij bijzondere gelegenheden, om me toch niet fulltime een moeke te voelen. Gelukkig kon ik vrij snel na de zwangerschap al m’n gewone kleding weer aan en me weer fatsoenlijker kleden

Saga

Saga

19-02-2024 om 18:38 Topicstarter

krulliebollie schreef op 19-02-2024 om 16:20:

Klinkt niet heel mutsig hoor.

ik word altijd zo statisch van acryl. Hebben jullie dat niet. Ik knetter continu en krij overal elektrische schokken van.

Verschrikkelijk, ik word er helemaal vervelend van. Ik heb een vest van 50% wol en 50% acryl en die kan ik alleen dragen met een shirt met lange mouwen. Doet gewoon pijn anders. 

Saga schreef op 19-02-2024 om 18:38:

[..]

Verschrikkelijk, ik word er helemaal vervelend van. Ik heb een vest van 50% wol en 50% acryl en die kan ik alleen dragen met een shirt met lange mouwen. Doet gewoon pijn anders.

Vervelend hè. Ik koop dus ook vrijwel niets meer met acryl erin of het moet Max 10% zijn maar dat is eigenlijk nooit zo. 

ik had vandaag een zwarte skinny jeans aan met een blouse met papegaaien erop van Fabienne Chapot.

hele wijde zwarte broek met zwart shirt en kort zwart met rood baseballjack. Rode sneakers 

Wij zitten in een huisje op de Veluwe en hebben vandaag een lekker boswandeling gemaakt dus makkelijke kleding. Spijkerbroek van Gap. Trui van We en Adidas gympen. Beetje geshopt en super leuke Dwrs gympen in pasteltinten gescoord voor een uitverkoopprijs ( van 159 voor 48).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.