Beauty en fashion
Saga
13-02-2024 om 13:55
krulliebollie schreef op 13-02-2024 om 10:49:
[..]
Ik ben zo ontzettend Noord-Hollands.. ik snap carnaval niet. Ja een avondje feesten maar daarna ben ik er wel weer klaar mee. Maar goed, je schijnt er echt mee opgegroeid te moeten zijn. Jij iig veel plezier gewenst. Zo te lezen heb jij het echt wel naar je zin.
Carnaval is heel wat meer dan 'een avondje feesten'. Ik snap dat als je niet bekend bent met wat het is, dat het ook niet leuk is en het eruit ziet als een domme verkleedpartij waarbij vooral het gezuip op de voorgrond staat. Al hebben we iemand uit Noord-Holland in onze vriendenclub die ondertussen de meest actieve regelaar is. Dus blijkbaar kan het nog komen...
Saga
13-02-2024 om 13:57
MissBobby schreef op 13-02-2024 om 12:12:
Ook ik doe nog een keer m’n carnavalspak aan. Dat bestaat uit een bonte verzameling van van alles.
Veel plezier!
krulliebollie
13-02-2024 om 14:58
Saga schreef op 13-02-2024 om 13:55:
[..]
Carnaval is heel wat meer dan 'een avondje feesten'. Ik snap dat als je niet bekend bent met wat het is, dat het ook niet leuk is en het eruit ziet als een domme verkleedpartij waarbij vooral het gezuip op de voorgrond staat. Al hebben we iemand uit Noord-Holland in onze vriendenclub die ondertussen de meest actieve regelaar is. Dus blijkbaar kan het nog komen...
nee klopt hoor.. ik heb echt geen idee.
-Nienke-
13-02-2024 om 20:15
Hier ook geen carnavalspak
. Een donkergrijze skinny jeans, zwart shirtje, geruite blazer erover en witte Nikes met printje eronder.
MissBobby
14-02-2024 om 09:34
de carnavalsbullen draaien hun rondje in de wasmachine en ik heb een oud joggingpak aan want ga een muurtje schilderen.
krulliebollie
14-02-2024 om 11:00
Vandaag een spijkerbroek met een wit blousje met hartjes en een grijs colbertje.
Teigera
14-02-2024 om 14:52
Zwart kort rokje van In Extenso, zwarte panty eronder, Smashed Lemon trui erop in zwart met zilveren glitter. Zwarte lak-veterschoenen.
krulliebollie
15-02-2024 om 07:53
Laatste werkdag voor 2 weken vakantie. Ik heb vandaag een spijkerbroek aan van les Temps de Cerisis met een schuine sluiting en een beetje een laag hangend kruis. Daarop heb ik een zwarte blouse met witte stippen van Days ( of zoiets) en een jasje in zwart met witte streep ( Esvivid) en zwarte sneakers van Adidas ( superstar)
Saga
15-02-2024 om 07:56
donkerblauwe skinny jeans tot op de enkels van Lois, bordeauxrood truitje met boothals met geel gehaakt vestje erop. Eronder dr Martens
Teigera
15-02-2024 om 20:34
Zwarte jeans met een oranje trui van Esprit, met een vrij hoge halslijn maar wel breed, en vleermuismouwen tot halverwege de onderarm. Had er zwarte veterlaarsjes onder, maar nu lekker slofjes.
krulliebollie
16-02-2024 om 14:48
Vrij maar er wordt geklust in huis door de loodgieter.. dus vooral gemakkelijke kleding aan die ik niet net schoon uit de kast heb getrokken. Broek van gisteren met een blousje wat ik van de week een dag naar mijn werk aan heb gehad. Lekker vest want geen verwarming vandaag.
krulliebollie
17-02-2024 om 19:24
Vandaag heb ik een bordeauxrode broek en een blousje in dezelfde kleur aan van Studio Anneloes. Lijkt net een jumpsuit maar ik zit niet half naakt op de wc als ik moet :-. Ik droeg er zwarte dr Martens bij.