Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

08-02-2024 om 22:05

Zwart wollen broek van COS, zwart leren riem met kroko motief, wit truitje en donkergrijze blazer, allemaal & Other stories, puntlaarzen van Sezane.

witte badjas met grijze sloffen. 
Zometeen ingeruild voor zwart leren rokje, zwart shirt, doc Martens en dit jasje:
https://www.open32.nl/g-star-raw-moto-bomber-knit-vest-black-b2050400426

MissBobby schreef op 09-02-2024 om 08:25:

witte badjas met grijze sloffen.
Zometeen ingeruild voor zwart leren rokje, zwart shirt, doc Martens en dit jasje:
https://www.open32.nl/g-star-raw-moto-bomber-knit-vest-black-b2050400426

Heel gaaf jasje! Die wil ik ook..😍

vandaag een spijkerbroek aan van Les Temps des Cerises met een roze trui van Numpf. Ik ga vanavond naar n metalconcertje dus ik ga mijn roze trui wel omwisselen voor iets zwarts. Denk wel dat ik mijn blauwe spijkerbroek aan hou. Ik draag verder mijn Adidas Bold zwarte superstars 

Saga

Saga

09-02-2024 om 13:06 Topicstarter

krulliebollie schreef op 09-02-2024 om 12:32:

vandaag een spijkerbroek aan van Les Temps des Cerises met een roze trui van Numpf. Ik ga vanavond naar n metalconcertje dus ik ga mijn roze trui wel omwisselen voor iets zwarts. Denk wel dat ik mijn blauwe spijkerbroek aan hou. Ik draag verder mijn Adidas Bold zwarte superstars

Ik zou lekker in die roze trui gaan! 

krulliebollie schreef op 09-02-2024 om 12:30:

[..]

Heel gaaf jasje! Die wil ik ook..😍

Thanks! 

hele wijde zwarte broek, zwart shirtje en hetzelfde jasje als gisteren. Met cowboylaarzen. Had ook al sneakers en m’n  doc Martens eronder maar omdat die broek zo wijd is, is het dan net of ik geen voeten heb en dat staat zo raar. 

Saga schreef op 09-02-2024 om 13:06:

[..]

Ik zou lekker in die roze trui gaan!

Hahaha, had gekund maar ik heb toch maar een zwart blousje aangetrokken. 

Vandaag een bruine gebreide trui van Smashed Lemon, met opengewerkte mouwen. Eronder een broek met ruitdessin in bruin-klein beetje blauw. Sloffen want thuiswerkdag

lekker thuis vandaag na een ontspannend dagje sauna gisteren. Gisteren dus de hele dag in badjas en handdoek gelopen. Vandaag een grijze joggingbroek aan en een grijze hoodie van Superdry.  Lekker comfy. 

Vandaag aan het werk. Een spijkerbroek aan van Geisha met daarop een blousje ook van Geisha. verder gazelle sneakers met dikke zool van Adidas aan. 

Saga

Saga

13-02-2024 om 10:20 Topicstarter

vandaag nog één keer mijn carnavalspak. Gisterenavond na thuiskomst even snel in de was gedaan, nu weet droog en fris en fruitig.

Veel plezier weer Saga!
Vandaag zwarte jeans, zwart hemdje en daarop felroze vest van WE. Zit heerlijk.

Saga schreef op 13-02-2024 om 10:20:

vandaag nog één keer mijn carnavalspak. Gisterenavond na thuiskomst even snel in de was gedaan, nu weet droog en fris en fruitig.

Ik ben zo ontzettend Noord-Hollands.. ik snap carnaval niet. Ja een avondje feesten maar daarna ben ik er wel weer klaar mee. Maar goed, je schijnt er echt mee opgegroeid te moeten zijn. Jij iig veel plezier gewenst. Zo te lezen heb jij het echt wel naar je zin. 

Ook ik doe nog een keer m’n carnavalspak aan. Dat bestaat uit een bonte verzameling van van alles.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.