Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Ik wilde niet in mijn afgetrapte kloffie naar de huisarts dus het werd mijn broek die lijkt op deze maar dan zonder glim. 

Flared-Broek-Zebraprint-Bright-Green-3-586x900.webp

Daarboven en zwarte trui en mijn zilveren schoenen. 

Zelfde broek en blazer als gisteren, maar met een wit shirt eronder en zwarte adidas Gazelle. Zilveren sieraden. Het moest een beetje klassieker vandaag, want Japanners op bezoek...

zwarte wijde broek met petrolkleurige trui met vleermuismouwen en hoge kraag. 

IK heb een spijkerbroek aan met een grijs-zwart shirtje aan van Studio Anneloes met een luipaardenprintje. Shirtje is grijs en printje is zwart. Zwarte sneakers van DWRS

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

01-02-2024 om 12:25

Werk thuis dus vooral in warme en comfortabele kleding. Geheel in Uniqlo.
Warm gevoerde zwarte broek van de mannenafdeling, zwart heat tech truitje erop en ecru lamswollen trui. Aan de voeten Falke pantoffels met antislip. Haren los (vers geknipt) en minimale make up.

Saga

Saga

01-02-2024 om 15:27 Topicstarter

shopping?q=tbn:ANd9GcR68FFzkuCFD-E23y85ns9ZGpV4uY8tkr1rwNBJrUjRrg6rmVhj28JbZ91dKBAFDmA2eITJ5mbwCIBnJQtcpkGNbOyIKvO8Wt-pURrKwNW-8olJYdKrhMW_mA&usqp=CAE

lichtblauwe spijkerbroek met lichte flared pijpen, wit shirtje met wit geborduurd voorop en een mediumblazer van Riverwoods (model op het plaatje).

Vrij.  Hele drukke week gehad.. nu nog in mijn fluffy roze pyjama op de bank. Geen idee wat ik zo ga aantrekken. Eerst maar even richting de douche hobbelen.

zwarte kokerrok van wol met bijpassend wollen truitje met knoopjes op de rug. Haar in een hoge staart en zwarte hoge laarsjes

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-02-2024 om 15:12

makkelijke tricotbroek in zwart, ruime blouse en zwart vest. Laatste gaat aan en uit al naar gelang hoe mijn eigen temperatuur oploopt ivm koorts  

Beterschap Friezinnetje!
Vandaag een auberginekleurige trui van Esprit, met ballonmouwen. Kort zwart glanzend rokje eronder van Imagine, grijze dikke maillot van Snags eronder en zwarte veterboots.

MissBobby schreef op 02-02-2024 om 14:43:

zwarte kokerrok van wol met bijpassend wollen truitje met knoopjes op de rug. Haar in een hoge staart en zwarte hoge laarsjes

Dat klinkt echt leuk en als iets wat ik ook zou kunnen dragen! Heb je toevallig een linkje van die kokerrok en/of dit setje? (De meeste van die rokken zitten zo stug!) 

Ik had een camelkleurige trui van Mango (zoals het plaatje hieronder, maar dan iets langer model) aan, eroverheen een crèmekleurige blazer. Antraciet skinny jeans en witte Nikes (met panterprint) eronder.

mango-1096530-4k.jpg

-Nienke- schreef op 02-02-2024 om 20:09:

[..]

Dat klinkt echt leuk en als iets wat ik ook zou kunnen dragen! Heb je toevallig een linkje van die kokerrok en/of dit setje? (De meeste van die rokken zitten zo stug!)

Ik ga voor je zoeken maar dat van mij is wel een oud setje. 

vandaag een paars/blauwe travelbroek aan van Studio Anneloes en daarop een zwarte coltrui van de Hema. 

@nienke: je vroeg om een linkje van de kokerrok en truitje. Het is niet meer te krijgen helaas. De rok is van Defacto. Destijds bij Zalando gekocht. 
OT: vandaag een zwarte, lange, wijde jurk aan met dikke panty en Doc Martens. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.