Beauty en fashion
Saga
19-01-2024 om 18:08
HAHA!wait..what schreef op 19-01-2024 om 16:33:
[..]
Klinkt wel vrolijk allemaal 😊
Haha, dat wel. Het hoofd erboven is minder vrolijk, want ultra verkouden, loopneus en niezen, dus het was wel een comfortabele en warme outfit.
-Nienke-
19-01-2024 om 19:01
M’n kobaltblauwe pak met een effen donkerblauw shirtje eronder. Eronder m’n witte Nikes. (Ik durf tegenwoordig sneakers onder m’n pakken te dragen, dat schijnt gewoon te mogen en is met dit weer heerlijk comfortabel
)
Teigera
20-01-2024 om 13:13
Zwarte jeans met paarse trui met vleermuismouwen (WE). Fijne comfortabele outfit.
Teigera
22-01-2024 om 10:33
Grijze jeans, katoenen shirt met lange mouwen in een koele donkerroze tint, met lila vestje erover. Het vest lijkt bijna van kleur te veranderen door het shirt eronder, geinig effect vind ik zelf.
krulliebollie
22-01-2024 om 13:36
blauwe jeans met flare onderkant. Wollen army groene trui met een witte blouse eronder. Army groene gympen.
MissBobby
22-01-2024 om 15:08
Grijze jeans met grijs shirt. Een blazer met legerprint. Zwarte laarsjes
krulliebollie
23-01-2024 om 08:05
Blauwe jeans met schuine sluiting van Les Temps des cerisis, een zwart truitje van Oroblu en een colbertjes van Pieces met een panterprintje en 2/4 mouwtje. Zwart met beige en bronse kleurige gympen.
MissBobby
23-01-2024 om 12:42
zwart broekpak met zwarte satijnen blouse. Rode pumps en rode oorbellen
Teigera
23-01-2024 om 13:32
Grijze jeans met warme rode trui met hoge col (Smashed Lemon) en zwarte veterlaarsjes.
krulliebollie
23-01-2024 om 14:12
Jeetje wat een tikfouten staan er bij mij in.. Kan het bericht niet wijzigen..
Saga
23-01-2024 om 14:16
krulliebollie schreef op 23-01-2024 om 14:12:
Jeetje wat een tikfouten staan er bij mij in.. Kan het bericht niet wijzigen..
We snappen wat je bedoelt.
Vandaag een rechte blauwe broek met een oude roze naketano-trui. Oude zwarte boots erbij
krulliebollie
24-01-2024 om 07:56
Had ik vannacht toch een droom dat ik mijn gehele collectie van Mac&Maggie ( dat was echt mij favo winkel toen ik 17/18 was) weer had en wat was ik gelukkig.. Ik had zulke leuke dingen. Ik was behoorlijk alternatief.. en zij hadden leuke dingen die een beetje alternatief waren maar mijn ouders ook nog konden handelen.
Nu hou ik nog steeds van muziek die mensen als alternatief beschouwen ( metal, hardere rock old skool grunge, hardcore maar zie ik er verder redelijk "normaal" uit
)
Vandaag weer de jeans aan die ik gisteren ook aan had, schuine sluiting van Les temps des cerisis en daarop een witte blouse van Smashed Lemon met allerlei tierelantijntjes/pofmouwtjes en zwarte sneakers van Dwrs.
MissBobby
24-01-2024 om 10:36
Oh ja Mac en Maggie. Ik was daar gek op. Met Dr Martens erbij. Of andere gekke schoenen van Sascha. Mijn moeder droeg dat trouwens ook dus die vond het alleen maar leuk, ook mijn ouders waren behoorlijk alternatief. Ik heb later ook nog wel Cora Kemperman gedragen maar dat was toch meer voor m’n moeder destijds. Is inmiddels ook al lang failliet.
ook nog wel Elsewhere, Rimini, iets met ‘soleil’ in de naam gedragen maar ben inmiddels wat uit die alternatieve hoek geraakt. Al houd ik nog steeds wel van een leuk detail: schuine rits, stiksels binnenstebuiten etc.
krulliebollie
24-01-2024 om 11:39
MissBobby schreef op 24-01-2024 om 10:36:
Oh ja Mac en Maggie. Ik was daar gek op. Met Dr Martens erbij. Of andere gekke schoenen van Sascha. Mijn moeder droeg dat trouwens ook dus die vond het alleen maar leuk, ook mijn ouders waren behoorlijk alternatief. Ik heb later ook nog wel Cora Kemperman gedragen maar dat was toch meer voor m’n moeder destijds. Is inmiddels ook al lang failliet.
ook nog wel Elsewhere, Rimini, iets met ‘soleil’ in de naam gedragen maar ben inmiddels wat uit die alternatieve hoek geraakt. Al houd ik nog steeds wel van een leuk detail: schuine rits, stiksels binnenstebuiten etc.
Ohja Cora K kende ik ook wel, alleen vond ik dat iets te belegen.. iets meer voor moeder als dochter zeg maar. Mijn ouders waren/zijn echt niet alternatief dus die moest best slikken als ik met sommige dingen thuis kwam maar goed.. ik vond het mooi.
Ik ben nu ook veel gematigerd maar idd wel nog leuke dingen als schuine broeksluitingen, lage kruizen, drM, apartje shirtjes of wat dan ook.. maar soms ook ubertruttige bloesjes juist met bloemetjes, roezeltjes etc. Leuk. Alleen als ik naar een concertje ga dan pas ik mijn kleding wel aan. Ik ga niet in een wit roezelblousje naar een obscuur metal bandje. Ik blend dan graag in, in het zwart.