Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

zwarte wollen rok met hoge taille, legergroene trui met een panterprint (maar dan zijn de vlekken heel groot), zwarte thermolegging en zwarte laarsjes. Voor buiten lelijke snowboots. 

jeans van geisha met een zwarte Hard Rock Cafe hoodie.  Lekker vrij vandaag. Straks plasma geven dus makkelijke kleding aan. 

Vandaag een geruite broek aan van de H&M ( beige met een zwarte fijn ruitje) en daarop een zwarte coltrui. Ik was van plan zwarte laarzen erbij te dragen maar ben toch terug gevallen op mijn zwarte uggs vanwege het weer. het sneeuwde toen ik vanochtend op de fiets zat. 

Zwarte poptrash broek van Only. Zwart met gouden trui van de Sting (al eerder hier gepost). Zwarte laarsjes. Gouden sieraden.

Een donkerrode leren broek, zwart blousje ( studio Anneloes) , zwart vest ( ambika) en zwarte loafers ( manfield) 

Een rechte blauwe jeans met roodachtig waas van Weekday:

24b1b9d611524b03b083de26bac9c776.jpg?imwidth=1800

Met een zwarte longsleeve met wijde ronde hals (die al een tijdje meegaat) en een oversized zwarte blazer van Pull and Bear (van een oude collectie).

Chunky zwarte lakloafers met zilveren gesp eronder (die ik al eerder postte). En verder een veelkleurige zijden sjaal en zilveren sieraden.

Saga

Saga

17-01-2024 om 08:53 Topicstarter

krulliebollie schreef op 17-01-2024 om 08:21:

Een donkerrode leren broek, zwart blousje ( studio Anneloes) , zwart vest ( ambika) en zwarte loafers ( manfield)

Heb je toevallig een plaatje van het vest? Ik ben op zoek naar een zwart vest, maar niet helemaal standaard. Ambika heeft wel ooit leuke twists. 

Saga schreef op 17-01-2024 om 08:53:

[..]

Heb je toevallig een plaatje van het vest? Ik ben op zoek naar een zwart vest, maar niet helemaal standaard. Ambika heeft wel ooit leuke twists.

het vest is al van 2 seizoenen geleden.. dat kan ik niet meer vinden. Helaas.. het is een fijn vest.

Een lange, wollen, zwarte jurk met dikke panty en laarsjes.

Thuis werkdag.. alleen om met de hond te wandelen naar buiten dus een taupe  kleurige trainingsbroek aan ( trendywendy, ok don’t blame the name). Hele fijne broeken, als je ze een maatje groter koopt dan zit hij baggy en is hij lekker stoer. Aanrader ( nee geen aandelen). Daarom een groene wollentrui met een soort van vleermuismouwen en schuine hals.

blauwepaarse broek van Studio Anneloes. Daarop zwarte coltrui met mouwen van voile-achtingen stof. Zwarte sneakers.

Saga

Saga

19-01-2024 om 13:35 Topicstarter

een roze trainingsbroek, wit shirt, groen vest een hoge zwarte laarzen. Dus eigenlijk maar een zooitje bij elkaar. 

Saga schreef op 19-01-2024 om 13:35:

een roze trainingsbroek, wit shirt, groen vest een hoge zwarte laarzen. Dus eigenlijk maar een zooitje bij elkaar.

Nee joh, das de Pippi Langkous look!

een zwarte broek met hele wijde pijpen, zwart truitje, kort zwart met rood jasje, zwart met witte cowboylaarzen 

Saga schreef op 19-01-2024 om 13:35:

Klinkt wel vrolijk allemaal 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.