Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

zwarte sweatjurk (Brooke) van only met bloemetjes op de mouwen. Zwarte panty en ik denk dat ik vandaag voor taupe kleurige dr martens ga.

zwarte pantalon, gouden truitje en zwarte hoge hakken. 

spijkerbroek, roze blouse van Fabienne Chapot en vestje met roze en blauw ook van FC 

Warmrode trui met col en ballonmouwen van Smashed Lemon, jeansrokje van Esprit, grijze warme maillot. 

Zwarte wollen kokerrok met split, bijpassende korte trui, dikke panty en laarsjes. (En jas, sjaal, handschoenen en muts…)

Zwart Aansluitend jurkje met een krijtstrepen, panty en zwarte laarsjes. Voor de kou een extra lang zwart vest bij de hand. 

grijze jeans met zwarte hoodie. En gekleurde Nikes 

vandaag helaas een uitvaart. Een zwarte broek, een beige met zwart zijden blouse en een zwart vest. 

Vandaag weer aan het werk. Een spijkerbroek van les temps des cerises, een blousje met bloemetjes ( allerlei kleurtjes van Norah) en een dik crème wit wollen vestje van MSCH Copenhagen met een pofmouwtje. 

Vandaag een antraciet skinny jeans, een dunne grijze trui, daaroverheen een geruite blazer en eronder m’n Uggs (zo lekker warm!). 

images?q=tbn:ANd9GcQ4WGRht1mn1Lp6C0IrIdX5zeLda4_GUZaA2g&usqp=CAU

21926632_51674219_1000.jpg

grijze jeans, donkerblauwe trui, donkerblauwe sneakers

Blauwe jeans vandaag, met groene trui met witte print erop, nu nog m'n Warmbats eronder want thuis aan het werk, heerlijk warm. Straks zwarte veterlaarsjes denk ik.

Blauwe jeans ( zelfde als gisteren), blauwe sweater met geborduurde stippen en een witte blouse eronder. Sneakers met blauw van New Balance

grijze krijtstreepbroek, zwart truitje, zwart kort bomberjasje, zwarte laarsjes. 

21714_010_6_LR.gif

Met ijsblauwe longsleeve eronder, donkergrijze jeans en zwarte veterlaarsjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.