Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Zwarte jeans met witte blouse en daaroverheen zwart-witte blazer van IKKS die ik laatst al eens postte. Zwarte halfhoge boots eronder.

Zelfde als gisteren. Wel met een schoon shirtje onder de trui.

Zwarte jeans die ik gisteren ook droeg, met dezelfde boots eronder. Erop deze keer een auberginekleurig hemdje en een zwart vest van ICHI.

e3345a92360e4b13b7f0c06b01f1f377.jpg?imwidth=1800&filter=packshot

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-12-2023 om 16:44

zwarte broek, met zwart-witte blouse en een zwart vest erover heen, zwarte  halfhoge laarsjes

Deze kobaltblauwe blazer van Scotch & Soda, eronder een wit shirtje en een blauwe jeans. Witte pumps eronder.

scotch-soda-blazer-relaxed-fit-blazer-van-gerecycled-polyester-kobalt-blauw-blauw-8719027305341.jpg?w=1200&qlt=75

Nette zwarte pantalon. Zwarte top met een subtiel zilveren glittertje en een blazer met een dun zilveren draadje. Zwarte laarsjes met hoge hak. Zilveren bling oorbellen. Borrel en diner van t werk!

Zwarte nette broek van Fabienne Chapot ( vorige collectie, geen foto), zwart blousje met zilver glittertje erin ( H&M, ook al ouder), en zwarte blazer van merk Esvivid. Vanavond ook etentje van werk van mijn vriend. 

Donkergrijze gebreide strakke rok van WE, tot halverwege de kuit. Zwarte panty en zwarte boots. Erop een paarse trui met vleermuismouwen. Strassoorbellen, want ook hier kleine Kerst-bijeenkomst van werk. 

vandaag thuiswerkdag. Even de laatste dingen en dan geef ik mezelf vanmiddag vrij. Loop nu nog in trainingspak maar heb  eind van de middag borrel met vriendinnen. Doe dan m’n nieuwe jurk aan:

https://www.bonprix.nl/product/jurk-met-kant-zwart-942316/

op t plaatje vind ik m niet zo leuk maar hij staat me echt goed. En fijn dat ie lange mouwen heeft. Ik vind feestelijke kleding vaak zo bloot en dat zo koud in deze periode. 
dunne panty eronder en zwarte laarsjes met hoge hak. 

Vrije dag vandaag . Jeans met een groene trui met witte print van een zon met bloemen (Ragwear). Zit heerlijk. Blauwe Puma's eronder.

Mooie kerstjurk, MissBobby! Ik heb ooit een soortgelijke bij C&A gescoord (inderdaad ook met lange mouwen) en ben daar ook nog steeds blij mee. Vandaag op het werk kerstontbijt, dus m’n kerstoutfit alvast aangetrokken: 

we-fashion-jurk-met-pailletten-goud-goud-8720715546212.jpg?w=1024&h=1536&qlt=75&fit=contain

(Met gewoon een zwarte pump eronder, iets minder hoge hakken dus, en een dunne grafietkleurige panty). 

ik was vandaag een stoofpotje aan het maken voor morgen, eten met de familie.  Dat deed ik in spijkerbroek en trui. En zometeen hebben we een verjaardagsfeestje en heb ik een velours jurk met luipaarprint aan van King Louie. Ik twijfel nog een beetje over schoenen, gewone Dr Martens, hoge dr martens met glitters en dikke zool of lage lak dr martens met dikke zool. Het worden wel dr martens om een beetje het luipaarden gevoel te compenseren 😉

vandaag hebben we kerstdiner bij mijn ouders gedaan. Mijn stoofpotje meegenomen en iedereen heeft er van gesmuld.

ik had vandaag aan een kanten jurkje van Ladress. Een zwarte en ik had een paar zwarte loafers eronder.

Alle voorbereidingen voor het diner zijn gedaan. In huispak. Nu ga ik douchen en dan doe ik mijn zwarte kanten jurk aan met zwarte panty met naad aan de achterkant en hoge hakken. Van mijn kinderen gisteren lange zilveren strass oorbellen gehad dus die doe ik natuurlijk in. Haren opgestoken en ogen opmaken met een subtiele smokey eye met zilveren glitters.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-12-2023 om 15:10

kerstbrunch hier al weer achter de rug, had een zwart jurkje aan, met eronder een rood hempje en zwarte laarsjes. Dat hou ik vandaag aan, want zit wel lekker comfi

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.