Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

ik had gisteren een nieuwe spijkerbroek aan ( https://www.studioanneloes.nl/belle-denim-trousers-mid-jeans-91001/) en daarop mijn redelijk nieuwe geisha blousje. Wat ik al eens had gepost.  Vandaag heb ik bereikbaarheidsdienst van mijn werk en heb ik een jogging broek, truitje en vest aan. Lekker makkelijk. Kan de deur toch niet uit. 

Saga

Saga

17-12-2023 om 12:12 Topicstarter

138290-Mak-Sweater-50s-Jennie-Bronze-Cardigan-140-80-26691-20180806-0002W-large.webp

lange zwarte rok, bordeaux shirtje met geel gehaakt vestje. Bordeaux dr martens eronder. 

Saga schreef op 17-12-2023 om 12:12:

138290-Mak-Sweater-50s-Jennie-Bronze-Cardigan-140-80-26691-20180806-0002W-large.webp

lange zwarte rok, bordeaux shirtje met geel gehaakt vestje. Bordeaux dr martens eronder.

Super leuk vestje! 

Ook ik ging gisteren naar een Kerstmarkt, had een donkergrijze jeans aan, met daarop een bordeauxrode warme coltrui van Smashed Lemon. Vandaag dezelfde jeans meteen zwart-witte trui van Esprit. Minder warm, maar ik ben huismussig vandaag dus ik heb het niet nodig.

38716_big.jpg

Zondags uniform voor als ik eigenlijk nergens heen hoef: blauwe hoodie (die verlaat het huis zelfs zelden) en een zwarte joggingbroek.

Kerstmarkt was leuk. Wel erg druk maar dat was te verwachten. Had ook nog een zwarte hoed opgezet. Paar keer compliment over gehad door wildvreemden.
nu lekker in oude pyama met dikke trui en dikke sokken

Zwarte gebreide rok met hoge split. Zwart coltruitje. Groenig wollen jasje met brede manchetten/boorden in groen-goud-zwart van Geisha wat ik vrijdag voor vijf euro bij de kringloop kocht. Het was droog na een wasje. 
kopen jullie weleens kleding bij de kringloop?
Ik kocht ook nog een geruite broek van Only voor drie euro en een zwarte blazer met een dun zilveren draadje van Expresso voor zeven euro. Het ziet er allemaal nog perfect uit, nauwelijks gedragen denk ik

@MissBobby: nee, bij de kringloop koop ik eigenlijk nooit kleding, maar wel via Vinted. Zelfde idee een beetje natuurlijk. Geen idee van het aanbod hier bij de kringloop eigenlijk.
Vandaag Only krijtstreepbroek, met zwarte trui van WE. Comfortabel voor een thuiswerkdag.

teigera, wij met onze krijtstreepbroek en trui met ballonmouwen….is wel een favorietje hè Haha 

Oh het zit zó lekker MissBobby... 

ik koop ook wel via Vinted. Niet in de kringloopwinkel. We hebben ook een 2e hands kleding winkel hier. Die verkoopt veel king Louie en redelijke standaard merken. Ik vind haar alleen te duur. Voor een 2e hand KL betaal je snel tussen de 50 en 60 euro. Dan kan ik het zelf goedkoper vinden op Vinted of Marktplaats al ben ik niet een KL drager.. het was meer als voorbeeld.
Vandaag draag ik een nieuwe jeans. https://www.thestone.nl/geisha-jeans-fancy-pocket-eco-aware-31595-50-lou_blauw-1_71067.html Een beetje zoals deze alleen heeft die van mij ook een soort studs op de zak. Het is ook van de bio lijn van Geisha.  Ik hou van de uitverkoop.
Daarop een donkergroene willen trui met een beetje ballonmouwen. 

de kringloop winkel in de ‘stad’ heeft best hoge prijzen. Maar bij de kringloop twee dorpen verder hebben ze werkelijk geen idee van merken en prijzen. Daar koop je echt goedkoop hele leuke dingen. Ik vertel het nooit tegen iemand. 

MissBobby schreef op 18-12-2023 om 14:42:

de kringloop winkel in de ‘stad’ heeft best hoge prijzen. Maar bij de kringloop twee dorpen verder hebben ze werkelijk geen idee van merken en prijzen. Daar koop je echt goedkoop hele leuke dingen. Ik vertel het nooit tegen iemand.

Ja gelijk heb je.  Ik zou er anders ook zo geen tuffen 😬

Grijze jeans met zwarte trui. Thuiswerkdag vandaag.

mom jeans van Geisha met n grijze coltrui van de Zara. Straks omkleden voor een jaarplan bespreking en etentje vanuit het werk met goud/glitter thema. Moet nog even kijken wat het gaat worden. Ik heb wel verschillende passende dingen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.