Beauty en fashion
Saga
07-12-2023 om 11:55
zelf heb ik dezelfde broek aan als gisteren. Mijn nieuwe panama jack bambino igloo. Om in te lopen vandaag voor zaterdag langs de lijn. Erin mijn alpaca sokken.
En een alchemist top

irmaladouce
07-12-2023 om 11:59
Oeroude, enkellange, rechte, middelblauwe jeans (H&M) met zwart hemdje, zwart wikkelvestje en mijn zwarte Santiags. Zilveren sieraden.

Teigera
07-12-2023 om 12:47

Lila vest met donkerroze shirt eronder, grijze jeans van Blue Ridge en zwarte boots. Paarse nagels met glitter, ik bereid me alvast voor op paarse vrijdag morgen
.
krulliebollie
07-12-2023 om 12:56
Super leuke top Saga!
En dat vestje van Teigera vind ik ook heel mooi..
MissBobby
07-12-2023 om 18:55
Leuk allemaal weer!
ik vandaag een strakke zwarte rok met best hoge split opzij en mijn zwart met gouden trui:
https://www.thesting.com/nl-nl/dames/kleding/sweaters-en-hoodies/dames-sweater/382627-ZWART.html?utm_campaign=Golden+Lurex+Sweater&utm_content=&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=wec_performancemax_women&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA98WrBhAYEiwA2WvhOh6-xbBb0-ekhc_mvzM9FsSmkk-A_7xFibLT7eP0-wwDYaWCbpErDRoCzAMQAvD_BwE
Met zwarte laarsjes eronder.
-Nienke-
07-12-2023 om 19:50
Ik had vandaag een crèmekleurige wollen trui aan op m’n midi-spijkerrok van Tommy Hilfiger (al eerder gepost). Eronder crèmekleurige pumps.
ToetieToover
07-12-2023 om 20:21
Teigera schreef op 07-12-2023 om 12:47:
Lila vest met donkerroze shirt eronder, grijze jeans van Blue Ridge en zwarte boots. Paarse nagels met glitter, ik bereid me alvast voor op paarse vrijdag morgen
.
O is het paarse vrijdag? Bedankt voor de tip. Dan leg ik iets met paars erin klaar voor morgen. Witte blouse eronder want paars is niet mijn ‘beste’ kleur, maar in combinatie met wit komt dat weer goed. joggingbroek eronder wegens thuiswerken.
MissBobby
08-12-2023 om 08:57
ik heb veel kleding maar werkelijk niets paars. Ik vind dat ook echt geen mooie kleur. Dus draag ik vandaag gewoon een
zwarte wijde broek, wit shirt met Rolling Stones tong, zwart met wit en rood jasje. Zwarte chelseaboots.
Teigera
08-12-2023 om 13:14
Vandaag zelfde paarse vest als gisteren, ook dezelfde broek, maar deze keer onder het vest een witte blouse (net als Toetietoover
), nog steeds de knalpaarse nagels en de zwarte Puma's. Vanochtend naar de kapper geweest, ik ben weer helemaal leuk (vind ik zelf dan hè).
-Nienke-
08-12-2023 om 17:47
Hier ook paars (in het kader van Paarse Vrijdag op de school waar ik werk): crèmekleurige blazer, aubergine shirtje eronder, spijkerbroek en crème pumps.

MissBobby
09-12-2023 om 12:43
zwarte bootcut jeans, zwart truitje met knoopjes op de rug. Die je overigens niet ziet want daarop een kort jasje met rode details. Zwarte laarsjes eronder. Voor buiten een korte zwarte bomberjas en een hoed.
Teigera
09-12-2023 om 16:48
Blauwe jeans en een groene trui met witte print van een zon (Ragwear). Met slofjes, want bah wat een vies weer. Ik blijf binnen vanaf nu!
-Nienke-
10-12-2023 om 18:06
Net als gisteren een lekkere dikke trui (uit de link), daaronder een grijze skinny jeans en m’n witte Nikes:
https://www.zalando.nl/object-trui-beige-ob121i0mn-d11.html
Teigera
11-12-2023 om 09:19

Met blauwe jeans en blauwe Puma's eronder. Grote zilveren oorbellen, thuiswerkdag dus de bovenkant heeft iets meer aandacht gekregen dan de onderkant
.