Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

zwart leren rokje, dikke zwarte thermopanty, grijze sweater en zwarte gevoerde Timberlandlaarzen. Voor buiten korte zwarte pufferjas, muts en handschoenen. 
ga zo even winkelen

Roze corduroy broek van laatst, deze keer met een auberginekleurig hemdje en zwart vest met ballonmouwen. Glimmende zwarte brogues eronder.

zwart pak met zwart wollen coltruitje. Zwarte gevoerde laarzen van Timberland voor buiten en zwarte laarsjes met hak voor binnen. Gouden sieraden en haren deels los, deels vast. Rode lange wollen winterjas, zwarte hoed en handschoenen en sjaal. 

mango-gestreepte-gebreide-maxi-rok-blauw-wit-blauw-8445791811985.jpg?w=1024&h=1536&qlt=75&fit=contain

Deze rok, met dikke panty en blauwe suede Puma's eronder. Erop een mosterdgele wafeltjestrui van Rapa Nui.

Zwarte broek van Only (Poptrash) met een zwart shirt met boothals met daarop een lang vest van een soort soepele neopreen stof.

Zwarte nette broek met zwarte trui met bloemen ( deze Madelief gebreide trui ecru paars – Hipvoordeheb.nl maar dan dus een zwarte trui met een witte bloem en geel hartje in de bloem). 

Zwarte broek met krijtstreep van Only (Poptrash ook), met zwarte blouse erboven en daaroverheen een warm roze vest. 

Opruim dag vandaag. Ik loop in een oude jeans met roze sweater en blauwe Nikes

flared spijkerbroek met een blouse met een zwarte/witte streep in satijnen stof en een truitje erover met 3/4 mouwen. 

Zelfde zwarte krijtstreepbroek als gisteren, paarse trui erop met vleermuismouwen (WE).

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-12-2023 om 17:03

zwart jurkje met korte mouw, erover een blouse in rose-oranje-zwart-creme patroon. Dunne legging eronder en zwarte stoere laarsjes erbij. 

Simpel vandaag: een zwarte skinny jeans, zwart truitje en donkerrode blazer eroverheen. Eronder zwarte pumps: 

A0186025_TommyHilfiger_position_1?io=transform:extend,width:728,height:728,background:white&quality=100

Saga

Saga

06-12-2023 om 19:09 Topicstarter

skinny donkerblauwe jeans met groene trui van Silvian Heach 

fd59187482eb08676ba9ce72323bdeda.avif?width=693&height=842

Vandaag een jeans ( straight) van Zhrill ( Nova W7578 - Stijlvolle Jeans Collectie | Zhrill | Heren | Miinto.nl) met mijn nieuwe blousje van Geisha 
Geisha dames blouse met print 33630-20 online op geishafashion.eu. Op de foto zie je niet dat er ook een goud draadje door zit.. dat geeft hem net wat extra's vind ik zelf. Sneakers eronder van Ann Rocks ( deze  Ann Rocks Sneakers zwart Leer 102502 Dames | Ziengs.nl). 

Saga

Saga

07-12-2023 om 11:49 Topicstarter

krulliebollie schreef op 07-12-2023 om 09:17:

Vandaag een jeans ( straight) van Zhrill ( Nova W7578 - Stijlvolle Jeans Collectie | Zhrill | Heren | Miinto.nl) met mijn nieuwe blousje van Geisha
Geisha dames blouse met print 33630-20 online op geishafashion.eu. Op de foto zie je niet dat er ook een goud draadje door zit.. dat geeft hem net wat extra's vind ik zelf. Sneakers eronder van Ann Rocks ( deze Ann Rocks Sneakers zwart Leer 102502 Dames | Ziengs.nl).

Op de tweede foto zie je wel het gouden glittertje hoor, leuk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.