Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

grijze jeans, zwarte hoodie en witte Nikes 

Saga

Saga

25-11-2023 om 10:01 Topicstarter

zwart curderoy rokje met zwarte knopen aan de voorzijde, golfjespanty met dr martens eronder en bordeaux rode top erop

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-11-2023 om 10:14

nu nog zwart/witte tregging met zwart shirt en zwart vest.
Vanmiddag zwart jurkje met dunne zwarte legging en beige vest met beige laarsjes. 

krulliebollie schreef op 24-11-2023 om 11:17:

[..]

Is dat zo een Only broek?

Dat klopt Krulliebollie. 

Vandaag simpel: blauwe jeans van Mango, groene trui van Only, blauwe Puma's. 

ik ga eens kijken bij only. Ik lees hier veel enthousiaste verhalen.  Hebben ze nog een specifieke naam? 
Ik draag vandaag een zwarte broek, met een schuine rits en een beetje een lager kruis ( yep its my thing). Daarop ren trui van ambika in een groene/petrol achtergelaten kleur met uitlopende mouwen en een geschulpte boothals. Hele fijne trui die ik ook in het het zwart heb. Had vandaag lekker mijn uggs aan omdat ik wat aan het uitkateren was. 

gisteravond feestje/festival en toen had ik een zwarte glittertop aan op een leren zwart rokje. Vol in de make-up en met nepwimpers. Vandaag ter compensatie een joggingpak en blote billen gezicht met bril. 

De broek die ik heb van Only, heet Poptrash geloof ik Krulliebollie. 

Vandaag gouden glittertruitje, felrode lipstick en een simpele jeans gedragen. 

Klopt, die broek is poptrash!

Grijze jeans met zwart witte trui en witte Nikes

thanks. Ik ga kijken naar popthrash.

vandaag een zwarte nette broek aan met een zwarte trui met een goud draadje erdoor gebreid. Broek en trui van Zara van vorig jaar. Geen plaatje te vinden. 

Wollen zwarte jurk van Esprit, een oud model, dus kon geen plaatje meer vinden, maar lijkt wat op deze qua model. Bovenkant (heel) strak en met een opstaand kraagje, onderkant plooiend. Daaronder een huidskleurige panty en zwarte pumps.
https://www.bonprix.nl/product/midi-jurk-3-4-mouw-zwart-977852/?itemOptionId=360393038&promo=Kleider&typ=PLA&anbieter=googleshopping&aktion=Shopping_S24&version=XXL&matchkey=142259311807_360393038&gad_source=1&gbraid=0AAAAADjCGmt8r9sRSdfLWuKeaKnGU-C15&gclid=EAIaIQobChMItI2fj-7kggMVUD8GAB1MywSmEAQYCSABEgKbzPD_BwE

veromoda-vmmayamidwaistbroeken-grijs.jpg?v=ad368a9a33b2a9041f0a4d7fb21136b0&format=webp&width=1280&quality=90&key=25-0-3

Deze lichtgrijze broek, met een zwart-witte trui in hoekig golfpatroon (Esprit), met zwart-witte Puma's eronder.

donkerblauwe poptrash broek, simpel wit shirtje, donkerblauw met wit en rood kort jasje van superdry, kan geen plaatje vinden. Witte sneakers. Zilveren sieraden. 

Saga

Saga

28-11-2023 om 09:09 Topicstarter

thuis vandaag, maar moet wel naar buiten, dus dikke warme knalroze trui op lichtblauwe jeans met hoge gevoerde laarzen eronder

Thuiswerkdag. Boyfriend jeans van Gstar. Daarop een knalgroene gebreide trui van Studio Anneloes. Als ik straks een rondje met de hond ga lopen doe is sneakers aan. Ik denk groene.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.