Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Oh ik vind die trui ook heel leuk! 

Earlgreythee schreef op 22-11-2023 om 21:17:

[..]

Thanks! Het merk is In April 1986 en ik heb ‘m gekocht bij de geweldige winkel Bob & Bill in Nijmegen. Die hebben ook een webshop 🤩 (Tot zover de reclame, haha!)

Ze hebben ‘m niet meer 

-Nienke- schreef op 22-11-2023 om 22:33:

[..]

Ze hebben ‘m niet meer

Oh wat jammer! Misschien ergens anders online, of op Vinted?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-11-2023 om 07:21

zwart jurkje met zwarte dunnen legging. Eroverheen een beige vest met beige laarsjes

Zwarte vegan leather broek van Geisha, zwart wit gestreept vestje van H&M ( deze 
Fijngebreid vest - Zwart/gestreept - DAMES | H&M NL (hm.com). Eronder een zwart tshirtje met pofmouwtjes van MSCH en nieuwe zwarte sneakers van DWRS ( deze 
PLUTO glitter - Sneakers | Black – DWRS label ) 

Grijs witte krijtstreepbroek met daarop een zwarte, dunne trui met vleermuismouwen. Zwarte laarsjes

Zelfde broek en schoenen als gisteren. Daarboven een dunne zwarte blouse van C&S en daaroverheen weer zo'n leuke trui:

ivy_zigzag.jpg?v=1698253964

Mooie kleuren Earlgreythee!

Ik ben vandaag erg zwart: 
Deze broek, net gescoord op Vinted, zit als een pyjama zo lekker

only-gestreepte-regular-fit-pantalon-onlpoptrash-donkergrijs-wit-grijs-5715433995841.jpg?w=1024&h=1536&qlt=75&fit=contain

Zelfde brogues als gisteren van Manfield, zwart shirtje van Esprit met daarop een vest:

c2c87bac24b3e4a41d633085f372eb74.jpg?brightness=0.96&quality=75&trim=1&height=800&width=600

Wel zachtblauw gelakte nagels, voor nog een beetje kleur.

jaaaaaa, die broek heb ik ook (aan)!

Ik heb trouwens altijd gelakte nagels. Meestal rood. Soms fuchsia of koraal. Ik doe het altijd zelf met gellak en een lamp, ben helemaal fan!

MissBobby schreef op 23-11-2023 om 17:45:

jaaaaaa, die broek heb ik ook (aan)!

echt heerlijk is ie. Wil hem niet meer uitdoen.

ik heb nog een keer mijn vegan leather broek aan. Ander zwart shirtje en ander zwart vestje. Straks naar de kapper en vanavond lekker uit dansen met vriendinnen. Geen idee wat ik aan doen maat gezien het weer waarschijnlijk een broek en sneakers. 

Teigera schreef op 23-11-2023 om 17:53:

[..]

echt heerlijk is ie. Wil hem niet meer uitdoen.

Is dat zo een Only broek? 

Saga

Saga

24-11-2023 om 11:34 Topicstarter

groene jurk van Anna van Toor, heb zo geen plaatje. 
Golfjespanty en hoge zwarte veterlaarzen 

Zwarte hele wijde broek, zwart shirt, rood satijnen bomberjasje, zwarte laarzen en rode oorbellen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.